Markmusseunger fundet

Vi har fundet 2 markmusseunger ude i haven. De har fået pels, men de har stadig ingen øjne… Hvad fodrer man sådanne nogen med?? Har læst på nettet, men der står kun hvad man fodrer voksne mus med.

Jeg ved det ikke, men kan ikke forestille mig andet end de kan tåle kattemodermælkserstatning.
Så hvis du har noget sådant, ville jeg prøve det.
Brita

Det har jeg ikke… og alt har lukket.

Tog lige din geografi fra din profil…på Krak og kan se du nærmest bor i den anden ende af landet.
ØV, for jeg har masser af KMR modermælkserstatning stående.
Har I ikke et apotek i nærheden…for de har ofte også modermælkserstatning
Men så prøv med fløde iblandet vand…men lunkent
Brita

Hvis du har en meget skarp saks, kan du klippe hobvederne på dem.Det gør vi på helt små museunger på laboratorierne. Mne saksen SKAL være MEGET skarp.

-græd Sine du er da Grusella i forklædning… -græd Stakkels små musseunger… -sorry

Hvade lige overset at de har fået øjne så der er for stpre til det. Det er kun helt nyfødte man kan gøre det på.

Jamen Janni…hvad nu hvis jeg vil have min fisk stegt…?

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

ROOOOOFL

iiiih altså birthe du må ikke mobbe snakker om små akvarie fisk jo din drillepind [bigloony] -høhø[/quote]

Jamen jeg sad her og forestillede mig at jeg skulle smide min næsten levende rødspætte i kogende vand før jeg stegte den…
-sorry

-what nej heldigvis ikke…derfor skrev jeg også min næsten levende rødspætte… -xxrotflmao

Det er naboen der passer dem… Og har ikke i sinde at klippe hovedet af den eller hvad i ellers finder på af aflivningsmetoder :slight_smile:

Håber de små mus har klaret natten. Og jeg vil stadig mene fløde iblandet vand er bedre end ingenting.
OG…NU har butikkerne åbent -thumbs …eller i hvert tilfælde lige om snart.
Mine dyrlæger åbner her klokken 8…håber også de gør i dit område.
KMR er efter min mening det bedste produkt når vi taler modermælkserstatning.
Brita

-kramer Godt valg Natascha [bigloony]

Til Janni og Sinegry -nananana

-kramer Godt valg Natascha [bigloony]

Til Janni og Sinegry -nananana[/quote]

Hos os er mus skade dyr og ikke kæledyr. de kan have alverdens sygdomme, og det skal de ikke slæbe hjem til mine børn BASTA

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Men de er da søde at se på, ingen tvivl

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*

Min m or er så bange for mus, ogs -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -rofl -rofl -rofl -rofl -rofl å kattenes legetøjsmus. Det er uper sjovt at lave skæg med hende, hun ryster i flere timer efter.

-LOL -LOL

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Natascha…hvordan går det med de små musseunger…

Det går godt :slight_smile: De lever stadig… Hun fodrer dem med fløde blandet med vand :slight_smile: