Marts Mad eller M&M

Vi skal vist bare have spejlæg i aften.

Vi fik smørebrød i aftes. Det blev til noget med noget hjemmelavet tunsalat, æggemad og skinkesalat :slight_smile:

I aften skal vi have en af mine lyvretter: brændende kærlighed :savle:

Vi skal have et par gode bøffer, bagte kartofler med hvidløgssmør, grøntsager og lidt bearnaice (stavet forkert) :savle:

I går blev det til ovnstegt kylling med sauce lavet på skyen fra kylle og lidt kartofler til :slight_smile:

I dag skal vi have Osso Buco og mums hvor jeg glæder mig :smiley:

Idag skal vi have madpandekager med kødfyld og Cheddar.
Og så bagte rodfrugter til istedet for andet grønt,
da vi har nogle rodfrugter der skal bruges :slight_smile:

I aften skal vi på Casa Mexico og have en af mine livretter; Buffet. det ville kun være bedre hvis den var gratis!

Aner ikke hvad jeg skal ha’, noget brød af en art.

Her bliver det til to gange salat med toppings

Forårsruller med nudler og sur/sød sauce. :slight_smile:

Pandekager med is og andet godt :savle:

Jeg har syndet og var på Burger King… Var inde i byen og blev lidt trææææææææt, så kunne ikke overskue at skulle lave mad… Det var MUMS med syndemad :slight_smile:

Ååh min stakkels kæreste blev misundelig, da jeg var ond nok til at læse denne op. :høhø:
Han har længe fisket efter en Star Wars aften, men jeg synes altså ikke, jeg behøver at se dem allesammen i træk hvert år… :cool:

Nå, OT (sådan da). :slight_smile:

I går fik vi svampe-risotto (:savle:) og i dag skal vi have alt godt fra køleskabet.
Vores vaskemaskine er nemlig gået i stykker (for tredje gang i det lidt mere end 1½ år vi har boet her), hvilket vil sige vi er løbet tør for viskestykker og dermed også bestik efterhånden (hurra for fællesvaskeri og dovne viceværter)…
Så det bliver noget med hårdkogte æg spist med fingrene, og så må vi se om vi ellers kan spise os mætte i det. :gruble:

Vand :rock:

Ingenting.

Gullash men det ender nok med en meget sen aftenmad .
Sejr er først lige kommet hjem med indkøbs varene .
Han har været i skoven hele eftemiddagen og fælde træ med min lillebror , det var så min brors lette og elegante måde at springe over hans 30 års fødselsdag:cool2:

Men hold op jeg er sulten .:savle:

MacD

Hehe, Casper fik lov at bestemme, så det blev til den flæskesteg jeg fandt på rigtig meget tilbud i starten af ugen :slight_smile:

Vi spiste frokost i Cannes idag så her til aften stod den på ‘‘help yourself’’ fra køleskabet :slight_smile:

Jeg har lavet hjemmelavet kartoffelmos og brændene kærlighed… det er bare guffe guf mumme mums…

Idag skal vi hjem til mor, og der skal vi have wok med marineret skinkestrimler og drømmekage til dessert :slight_smile: