Marts Mad eller M&M

Tak Eva, nu bliver jeg jo nødt til at lave det i morgen :smiley:

I dag står den på pandekager, lige som tøserne som skal have filmaften i aften, har bestemt.

I aften laver jeg en nakkesteg i stegesoen, med nogle rodfrugter og øl
Som tilbehør laver jeg en gang mos, med kartoffel, gulerødder og andet jeg lige kan finde

Resten af gullashen nu med cocktailpølser i og dertil natur ris og blomkål

forloren hare

Vi skal have hjemmelavet pizza :slight_smile:

Måske et stykke rugbrød m friskost og agurk…

Rosastegt andebryst og salat

Absolut ingenting til mig tak :S

Jeg sidder på et hotelværelse og forbereder mig til et heldagsmøde i morgen, hvor jeg er mødeleder.
Da jeg ikke vil betale for restaurantmad bare til mig selv havde jeg medbragt en portion råkostsalat som jeg netop har spist.

Vi fik pasta og kødsovs

Jeg spiste hos en veninde, vi fik gullash med kartoffelmos :slight_smile:
Så fik jeg osse mad i denne uge :rock:

Vi startede med lidt rejer, ristet af i lidt hvidløg og persille.

Og så var der grillet oksemørbrad, hasselback-kartofler, rødbede/æble/drue salat, løgkompot og lun peberfrugtsalat.
Dertil nybagt grydebrød - som er gevaldig namnam.

Desserten var Apple Crumble.

Det fik vi også, med råstegte kartofler og ribsgelesovs :slight_smile:

I aften står den på braiserede svinekæber med porter - der til nye kartofler og ovnstegte rodfrugter.

Min famøse hjemmekogte grøntsagssuppe med “bacon-drys”

Måske lidt kyling? med ris? eller risotto?.. siges der med forsigtigt håb i stemmen… damn, jeg er sulten efter ikke at have spist i fire dage!

Jeg har lidt æggehvider, som skal bruges - så jeg overvejer om man kan lave en form for omelet på æggehvider?677t78 (Balloo ville være med). Har nemlig avokado, champignon og tomat som også skal bruges - og det ville være lækkert tilbehør… Hmm… Må jeg lige tænke over :slight_smile:

Vi skal have gammeldags kyllingsteg fyldt med persille, hjemmelavet agurksalat, kartofler og en dejlig skysovs til :savle:

Vi fik et helt fad lasagne med hjem fra min mor i går. Så det serverer vi for StinePigen og hendes kæreste i dag :tihi:

Jeg skal have en burger med onionrings fra Daisy’s køkken sammen med MB, kan jeg læse mig frem til inde på Fjæsen :høhø:

Det ser sørme også ud til at vi skal have is til dessert :savle: