Marts mad og inspiration

Her vil den også blive lavet uden bønner i fremtiden

2 Synes om

Jeg arbejder hjemme i dag, og ved ikke hvor omfattende den opgave, der starter kl. 9.00 er og kæresten ved ikke hvornår han er hjemme, så vi har taget den nemme i dag og smidt en nakkefilet i ovnen, der skal hygge sig hele dagen, indtil vi skal have pulled pork burger til aftensmad :savle:
Det eneste der skal forberedes lige inden vi skal spise er at bollerne skal lunes og jeg skal have lavet min æble-gulerods blanding, fordi jeg ikke kan lide coleslaw :slight_smile:

6 Synes om

I går var det noget så fint som rugbrødsmadder :face_with_hand_over_mouth::+1:t2: Det er nu også fint ind imellem.
I dag er det bøffer i folie med løg og champignon. Rösti og spidskålssalat :+1:t2:

2 Synes om

Livet med ADD…

Jeg glemte jeg var ved at lave nuggets i min airfryer, så lavede mig en skål havregryn :roll_eyes:

Da airfryeren sagde PING kom jeg i tanke om nuggetsne :rofl:

5 Synes om

Åååååh det kender jeg. Jeg sætter noget over, glemmer alt om det og undrer mig over hvorfor mit køkken larmer? Det er så enten ovn, airfryer eller emhætte jeg kan høre. :dokdok:

3 Synes om

Jeg gør ikke noget ud af min mad særlig ofte. Men lavede en fancy frokost i dag.

9 Synes om

Den ser virkelig god ud

3 Synes om

Det var den også :blush::blush::blush: