Marts måneds kattebilleder

[QUOTE=DK Zaphy;1231506]
:D[/QUOTE]

En selfie? :slight_smile:

Mosier headbuttede yoghurten, da jeg var ved at hælde, med det resultat at jeg hældte det ud på bordet og så grinte han mig lige op i hovedet bagefter :uha:

:tihi:

[QUOTE=Blabl;1231647]

Mosier headbuttede yoghurten, da jeg var ved at hælde, med det resultat at jeg hældte det ud på bordet og så grinte han mig lige op i hovedet bagefter :uha:

:tihi:[/QUOTE]

Synes mere han ligner en som råber “ER DET DER HVAD DU VIL SERVERE FOR MIG???” :smiley:

Knud som pin-up darling. :slem:

Yes. :høhø:

Og det er så forskellen mellem en krammerobot og et rigtig pattedyr.

Manden og jeg har brugt aftenen på, at spille matador.
Arnold holdte lige overblikket :tihi:

[QUOTE=xanniesofie;1231753]
Manden og jeg har brugt aftenen på, at spille matador.
Arnold holdte lige overblikket :tihi:[/QUOTE]

Var det ham, der styrede banken - så var det bare om at fedte med lidt godbidder :høhø:

Han havde nu mere travlt med, at puffe til alle huse/hoteller og terninger, så de røg ud over det hele :venter:
Men han hyggede sig i hvertfald. Han eeeeelsker at være midtpunktet :høhø:

Felina … smuk som altid selvom forårets kommen gør, at hun bliver lidt mere tyndhåret :høhø:

Min mand tog det her foto da jeg kom hjem fra tandlæge i fredags… Tro kattene kunne mærke jeg var skidt. Jeg hunde frøs og han pakket mig ind i tæpper og op kom kattene de viget ikke blikket fra mig…

[QUOTE=hmm;1231856]Min mand tog det her foto da jeg kom hjem fra tandlæge i fredags… Tro kattene kunne mærke jeg var skidt. Jeg hunde frøs og han pakket mig ind i tæpper og op kom kattene de viget ikke blikket fra mig…

[/QUOTE]

:smelter:

Endelig kom Diamond op til mig i sengen igen og sov. Det er 3 uger siden sidst, lidt for mange forandringer er vidst sket de sidste par uger for hende.
Men alt er vidst accepteret nu. :slight_smile:
Her lå hun på mit ene ben og gassede den! :hjerte:

Jeg går og leeeder efter Willy og så finder jeg ham der.
I lillepigens vugge :hjerte:

[QUOTE=xanniesofie;1231930]

Jeg går og leeeder efter Willy og så finder jeg ham der.
I lillepigens vugge :hjerte:[/QUOTE]

:smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter:

Mine to fantastiske gutter :wehuu:

[ATTACH=CONFIG]99837[/ATTACH]

[QUOTE=velfa;1232205][/QUOTE]

Hvor er hun smuk :inlove:

I dag tog Basta sine første forsigtige, men nysgerrige, skridt ud i vores kattesikrede have. Det gik så godt! :thumbup:
Det er første gang hun har været ude siden Cecilie og hendes kæreste fandt hende som lille hittemis i deres baghave i efteråret.

Hun er bare blevet så fin!

Hun er simpelthen også bare sådan en god lille mis. :inlove: Og hun bærer slet ikke længere præg af sin hårde start på livet. :slight_smile: