Marts måneds kattebilleder

Bevis på at Asti ER en tøjbamse :høhø::høhø::høhø::p:hjerte::

[QUOTE=HeroldDesign;1232472]Bevis på at Asti ER en tøjbamse :høhø::høhø::høhø::p:hjerte::
[/QUOTE]

:høhø:

En tørretumbler er et dejligt sted at ligge. Specielt når tobenene har været så forudseende at sætte en nullerput der :smiley:

Etagebeboelse… :slight_smile:

Slaggy tager det ikke så tungt, at hendes seng er ved at falde ned. Så låner hun bare lidt plads på skænken. :tihi:

:lovelove:

[QUOTE=Blabl;1232760]
Slaggy tager det ikke så tungt, at hendes seng er ved at falde ned. Så låner hun bare lidt plads på skænken. :tihi:

:lovelove:[/QUOTE]

Dejlige billeder - ham der Mosier er jeg godtnok lidt vild med :inlove:

Tak, Eva :smiley: Det er jeg også. :inlove:

Hej, det er mig igen :heya:

Jeg mangler ikke selskab, når jeg arbejder hjemmefra :hjerte:

[QUOTE=Blabl;1233017]Hej, det er mig igen :heya:

Jeg mangler ikke selskab, når jeg arbejder hjemmefra :hjerte:[/QUOTE]

Og så har du lige undskyldningen : Katten havde taget min stol :smiley:

Hvor er de søde alle tre :hjerte:

[QUOTE=Eva;1233025]Og så har du lige undskyldningen : Katten havde taget min stol :smiley:

Hvor er de søde alle tre :hjerte:[/QUOTE]

Ja, og tidligere på dagen havde jeg den her undskyldning:

:tihi:

[QUOTE=Blabl;1233029]Ja, og tidligere på dagen havde jeg den her undskyldning:

:tihi:[/QUOTE]

Har du to tastaturer - hvordan fungerer det?

Ja, lige der kan jeg godt se, at ingen af dem kan benyttes, men hvis Slaggy flytter sit luksuslegeme, så du kan komme til? :høhø:

[QUOTE=Eva;1233031]Har du to tastaturer - hvordan fungerer det?

Ja, lige der kan jeg godt se, at ingen af dem kan benyttes, men hvis Slaggy flytter sit luksuslegeme, så du kan komme til? :høhø:[/QUOTE]

Ja, jeg har sat et andet tastatur til den bærbare. Så bruger jeg bare det. Jeg kan ikke så godt arbejde på det lille tastatur en hel dag. Så computeren er sat op på nogle bøger, så skærmen kommer i den rigtige højde og så bruger jeg det andet tastatur, som jeg har sat til. Ellers bliver jeg totalt radbrækket, af at sidde og arbejde på sådan en lille computer hele dagen. :slight_smile:

:hjertehop: Lillebror stor trives og har taget det hele i stiv pote, lige fra langhåret trolde til små ulvehunde. :tihi:

  • han er sådan en charmetrold :hjerte:

[QUOTE=Juvena;1233056]:hjertehop: Lillebror stor trives og har taget det hele i stiv pote, lige fra langhåret trolde til små ulvehunde. :tihi:

  • han er sådan en charmetrold :hjerte:[/QUOTE]

Ham har vi bare set ALT for få billeder af!
Han er lidt lækker!

[QUOTE=PivC;1233071]Ham har vi bare set ALT for få billeder af!
Han er lidt lækker![/QUOTE]

Enig! Har desværre været utroligt booket op med to misser der skulle til parring og kommende killinger her omkring d. 25 Marts og nyt medicin der har gjort mig meget syg.
Men det må være næste månedes mål at smække mange flere billeder op af skønne Polonius/lillebror :hjerte:

[QUOTE=Juvena;1233080]Enig! Har desværre været utroligt booket op med to misser der skulle til parring og kommende killinger her omkring d. 25 Marts og nyt medicin der har gjort mig meget syg.
Men det må være næste månedes mål at smække mange flere billeder op af skønne Polonius/lillebror :hjerte:[/QUOTE]

Det vil jeg glæde mig til :smiley: Også gerne billeder af alle de andre. Katte, hunde og stikkersvin :hjerte:

[QUOTE=PivC;1233071]Ham har vi bare set ALT for få billeder af!
Han er lidt lækker![/QUOTE]

Jeg synes, at han er MEGET lækker :inlove:

[QUOTE=Blabl;1233017]Hej, det er mig igen :heya:

Jeg mangler ikke selskab, når jeg arbejder hjemmefra :hjerte:[/QUOTE]

Med det selskab, ville jeg også arbejde hjemmefra, så ofte som muligt! :hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Stikkersvin :klapper: :lol: :klapper:

Ananas 5 uger gamle hankilling Simme, og Tomba i hankatteværelset (jeg gik derind, fordi lyset var bedre derinde i eftermiddags, da jeg tog billedet).