Marts måneds kattebilleder

Lige et par hurtige herhjemme fra af de hurtigt voksende killinger :tihi:

Hun er en charmebøf :hjerte:

Og han har bestemt sin egen vilje :hjerte:

[QUOTE=anne p;1233126]Lige et par hurtige herhjemme fra af de hurtigt voksende killinger :tihi:

Hun er en charmebøf :hjerte:

Og han har bestemt sin egen vilje :hjerte:

[/QUOTE]

Gad vide, hvad hun ligger og spekulerer på ? :høhø:

Og ham den sorte - ham ville jeg ikke komme på tværs, han ser grum ud. :uha:

Men skindet bedrager måske (forhåbentlig) :smiley:

En rigtig pantermis! Hvor er han flot:-)

[QUOTE=anne p;1233126]Lige et par hurtige herhjemme fra af de hurtigt voksende killinger :tihi:

Hun er en charmebøf :hjerte:

Og han har bestemt sin egen vilje :hjerte:

[/QUOTE]
De er begge meget smukke, men striwemissen får mit hjerte til at banke liiidt hurtigere :hjerte:

Hvor er han stolt og smuk, ham den sorte :hjerte:

Tøsen er også fin, men modsat Hrönn er det altså ham, der betager mig mest :slight_smile:

Ole siger jeg ikke må kalde dem det. Og slet ikke i bilen. Han tror altid jeg snakker om politi når jeg sukker over endnu et stikkersvin i vejkanten

Men altså… Det er jo ikke pinde de har på ryggen… det er stikkere! (Eller pigge… Men piggesvin? Det lyder jo HELT forkert)

[QUOTE=Sheer;1233121]Ananas 5 uger gamle hankilling Simme, og Tomba i hankatteværelset (jeg gik derind, fordi lyset var bedre derinde i eftermiddags, da jeg tog billedet).

[/QUOTE]
Åh en lille sød en :hjerte:

:hjerte:

[QUOTE=xanniesofie;1233194]
:hjerte:[/QUOTE]

:smelter: ÅÅRH altså jeg dør af cuteness-overload!

[QUOTE=xanniesofie;1233194]
:hjerte:[/QUOTE]

:smelter:

“Kald det kærlighed”…

“Kald det kærlighed”…[/QUOTE]

Jaaa, de er så dejlige :wehuu:

[QUOTE=xanniesofie;1233194]
:hjerte:[/QUOTE]

Årh, hvor er det bare godt at se de to være så gode venner :slight_smile:

[QUOTE=xanniesofie;1233194]
:hjerte:[/QUOTE]

Sikke et skønt bille: :smelter:

[QUOTE=Eva;1233136]Gad vide, hvad hun ligger og spekulerer på ? :høhø:

Og ham den sorte - ham ville jeg ikke komme på tværs, han ser grum ud. :uha:

Men skindet bedrager måske (forhåbentlig) :D[/QUOTE]

Hun er en bandit af værste skuffe og 3 sek efter billedet var taget gnavede hun lystigt i Sami :høhø:

Og ja, han er lige så kærlig som han han ser grum ud … han var bare sur over, at jeg ikke havde tid til at han kunne gå tur med mig :tihi:

Han er noget af det smukkeste … jeg er total solgt :hjerte:

Hun er langsomt men sikkert ved at omvende mig … måske hun ikke er den sidste striwermis her i huset :stuck_out_tongue:

Jeg har jo planer om, at hun skal udstilles på øen i løbet af året … et gramsepas kan udstedes, hvis du lyster :tihi:

[QUOTE=galath;1233169]Hvor er han stolt og smuk, ham den sorte :hjerte:

Tøsen er også fin, men modsat Hrönn er det altså ham, der betager mig mest :)[/QUOTE]

Der ER bare noget over sorte katte :hjerte: … men Tabbyfisen har godt nok også gjort mig blød i knæene :hjerte:

Det er bare helt umuligt at stå for de små, når de putter sådan her…

Åh jaaaah …

Det er ALTID umuligt at stå for aby-babyer :love2:

I´m in loooove :inlove: - sikke en dejlig ferieflirt, jeg ved slet ikke om jeg vil hjem igen :hjerte:

Magnolia med sin udenlandske date! Han blev bl.a. valgt fordi han har så godt et temperament, og jeg skal da lige love for at han forstår at skrue charmen på - godt nok har vi flinke drenge, men ingen af dem kunne drømme om at putte i ske med en hunkat. Det MÅ kun kunne give søde killinger :høhø:

[QUOTE=Susanne W;1233506]I´m in loooove :inlove: - sikke en dejlig ferieflirt, jeg ved slet ikke om jeg vil hjem igen :hjerte:

Magnolia med sin udenlandske date! Han blev bl.a. valgt fordi han har så godt et temperament, og jeg skal da lige love for at han forstår at skrue charmen på - godt nok har vi flinke drenge, men ingen af dem kunne drømme om at putte i ske med en hunkat. Det MÅ kun kunne give søde killinger :høhø:[/QUOTE]

Med de forældre, kan de kun blive supersmukke :hjerte:

[QUOTE=Susanne W;1233506]I´m in loooove :inlove: - sikke en dejlig ferieflirt, jeg ved slet ikke om jeg vil hjem igen :hjerte:

Magnolia med sin udenlandske date! Han blev bl.a. valgt fordi han har så godt et temperament, og jeg skal da lige love for at han forstår at skrue charmen på - godt nok har vi flinke drenge, men ingen af dem kunne drømme om at putte i ske med en hunkat. Det MÅ kun kunne give søde killinger :høhø:[/QUOTE]

Shhhhhhhh, jeg må jo kun have 1 kat. :stuck_out_tongue: Ikke friste svage sjæle. :surrender1:

[QUOTE=Susanne W;1233506]I´m in loooove :inlove: - sikke en dejlig ferieflirt, jeg ved slet ikke om jeg vil hjem igen :hjerte:

Magnolia med sin udenlandske date! Han blev bl.a. valgt fordi han har så godt et temperament, og jeg skal da lige love for at han forstår at skrue charmen på - godt nok har vi flinke drenge, men ingen af dem kunne drømme om at putte i ske med en hunkat. Det MÅ kun kunne give søde killinger :høhø:[/QUOTE]

Duck, de er godt nok lidt for cute :lovelove:

Ruuuuuuneeeeeee, må jeg få en kat mere?? :kryds: