Marts tanker 2021

nå - gigahost har en meget sjælden nedetid lige nu :open_mouth:

… men det er skrevet på to do listen over hjemmesiden :smiley: Så det kommer på, når gigahost igen er oppe.
selv deres egen side er crashet :s:

Principielt kan jeg være ligeglad, for jeg betaler ikke deres løn men…
Vores kammerat har lånt vores værksted og har i den forbindelse lejet to mænd ind. De kan ikke komme før kl 10 og bliver nødt til at gå kl 14.30.
I går kom de slet ikke og de er ikke dukket op endnu.
Så kan jeg faktisk godt forstå man bliver en smule skeptisk med at ansætte mennesker med anden etnisk herkomst.
Det er så træls, men de få ødelægger det for de fleste.
Edit. Kl 12.30 kom de slaskende :roll_eyes:

Hvor er det sørgeligt :ked:

1 Synes om

Den seneste uges tid har der rendt en fertil kat udenfor og skreget. Særligt Alba reagerer meget voldsomt, og løber skrigende rundt i lejligheden for at finde katten. :neutral_face: Det er slemt nok at høre på den fremmede kat, så at have en der prøver at matche indenfor er skrækkeligt.
Hvor ville det dog være rart hvis folk gad neutralisere deres katte.

5 Synes om

Kan godt følge dig, her har vi jævnlig samme problem. Dem der kommer her ser gerne misserable ud og jeg har en formodning om hvor de kommer fra.
Da mickey var væk for ca 1½ år siden var jeg rundt og besøge samtlige ejendomme i en radius af 5-6km. Der var forbavsende få steder de havde kat, men hund der hadede katte. et enkelt sted var der rigtig mange katte og killinger og føj for et sted, både inde og ude og kattene så ud derefter.

Ugens kattebillede - Trick & treat

Lad os se alle jeres skønne billeder. :smiley:

2 Synes om

Så er der bestilt tid til vaccination :rock:

14 Synes om

Jeppe virker ret tilfreds med, at Mille kom hjem med 4 bolde til ham, da hun havde været til det årlige sundhedstjek :slight_smile: Mille hun sover, efter at have brugt en masse energi på, at fortælle, hvor dumt og trælst det er, at skulle på tur lige fra jeg løftede hende for at putte hende i transportkassen til vi var hjemme igen :joy:

10 Synes om

Sidste nat deles beimis og jeg om dynen, beimis fik dynen og jeg betrækket, :laughing: mon vi skal dele igen i nat? Mon beimis er så betænksom vi deler på samme måde igen
Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Jeg har været hos min datter og få rundere i dagens anledning :slightly_smiling_face::denmark:
Men så fik hun lige tid til en coronaklip også :+1:t2: (Hun bliver så gal når jeg klipper mig selv :smile: ) Så det er altid et godt trick, at have i ærmet :sunglasses:

14 Synes om

Det er hårdt at blive gammel…! Og sejt… Idag tog jeg igen livtag med min favorit-rute i skoven. Den er tæt på at tage livet af mig hver gang :hoho: Men det er sikkert sundt. Jeg har ALDRIG mobillos med i skoven - ever! Med idag som en klar undtagelse, for jeg havde modstræbende hentet en app, der kan kortlægge ens rute og anstrengelser. 6,6 km på 1 time 18 minutter - der skal fratrækkes lidt til en snak med en cykelrytter undervejs, og ikke mindst mens jeg bøvlede med at stoppe skidtet igen :flojte:Så er der nogle tekniske ting: Climb 166 m; descent 181 meter og endelig højde 120 meter. Brændt ialt 601 kalorier - og jeg kan nu bevise, at jeg KAN løbe… gaaanske lidt :slem: Gennemsnitshastighed lige en snas over 5 km/t - det er OK op ad de der dræber-bakker!
Så kan mobillos igen lægges væk og aldrig komme med igen - måske pånær en tur så der kan tages billeder, når der kommer anemoner :slight_smile:
VH
Susanne - øm, træt og på vej i badekarret med jordbær og Coke Light :slight_smile:

14 Synes om

I nat insisterer beimis på vi skulle have hvert vores dyne, beimis har jo sin egen babydyne lagt dobbel i en pudebetræk . Jeg viste beimis var betænksom :blush:
Men beimis tog min og jeg fik lov at låne beimis’s dyne :rolleyes:
Sikke en arbejde beimis havde med og få den slæbt halv ind til mig, stakkels kat
Så jeg hentede beimis dyne, men nej beimis tog min, opgav kampen kl halv et, beimis fik min dyne og jeg fik ro til og sove knap to timer med beimis dyne
Konstatering jeg skal på skrump hvis den dynen skal nå om mig, mon beimis havde en skjult hentydning :skadefryd:

Med venlig hilsen beimis ejer

7 Synes om

Jeg er bare så træt af at være træt :surrender:

3 Synes om

Og det er derfor jeg har en dobbelt seng, med to dyner, fire puder og kattenes to tæpper, jeg kan de fleste nætter få lov at have en dyne for mig selv :smiley: Puderne er arrangeret sådan, at jeg nemt kan flytte hovedet, hvis Jeppe absolut vil ligge på en pude og glemmer at jeg kun vil dele pude med ham, hvis han ikke gnasker i mit hår :joy:

5 Synes om

:kram:

:kram:

Hvor er Jeppe hensynsfuld :smile: sådan dele med dig :smile:

Med venlig hilsen beimis ejer

Han er ovre den alder, hvor han vil lege apport, men det afholder ham ikke fra, at aflevere hans legetøj inde i sengen som små gaver, især i mens de er alene hjemme :hjerte:

4 Synes om

De har corona under kontrol, men så er der så meget andet … :rolleyes2: Vulkan i udbrud | BT Udland - www.bt.dk

Jeg vil afholde kurser i udtalelsen af ‘‘Fagradalsfjall’’

5 Synes om

Skal det udtales meget anderledes, end man tror?