Marts tanker 2021

Jeg har også haft saksen i veninder, min bror og et par kærester gennem årene. :sweat_smile:

Jovist, det tager mig med garanti længere tid end en frisør - særligt herreklip (uden trimmer) og mere avancerede klipninger end blot spidser. Men når jeg kan klare det selv, blive jeg alligevel nærrig når jeg ser frisørernes priser. :grimacing:

4 Synes om

Frisør kan jeg også se gennem fingre med. Har ikke været ved ordinær frisør siden hun satte slør i mit hår.
Men udstilling… ja jeg er blevet vaccineret med astra zeneca :blegne: (jeg er nu ikke bekymret over det) for at kunne være sikker på adgang :rock:

4 Synes om

Nu er det ikke længere nok at fremvise kattens vaccinationspapirer … :tihi:

5 Synes om

Nej, hvem havde troet det skulle ende der :smile: Mon jeg også skal forvise høreattest (hvide katte) når jeg er vinterbleg :sunglasses:

3 Synes om

Jeg giver ikke gerne mere end 200 kr for et par bukser, mindre for kjoler, nederdele, bluser og t-shirts. Make-up er også begrænset, men jeg har accepteret, at de maks 2 frisør ture om året, de er det værd for mig, det er timer, hvor jeg er tvunget til at sidde stille jeg kan ikke lige dit og dat :slight_smile:

7 Synes om

Ja jeg plejer at gå tur hvert morgen , men i år nej
Så troede de havde glemt mig, men nej det har de ikke, det syndes jeg er lidt interessant.

Jeg har sidste vinter bogstaveligt talt gået imellem flokken hvert dag, det var en flok på 12, jeg kunne gå imellem dem , uden om dem lige meget, hvis jeg havde telefon med, hvis jeg ventede opkald, (og ikke gad sidde og vente på den) og snakke i telefon, de var total kolde, men en traktor på en mark langt væk, så var de løbet.

Det er noget jeg er taknemmelig for jeg få oplevet, og glæden ved at opleve det “varmer” mig :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

7 Synes om

Jeg ville i hvert fald skaffe sådan en, for at være sikker :ok:
Hvis du var Husfru, var der sikkert også krav om sterilisation …

4 Synes om

:smile::smile::smile: Snitteriet er overstået for mange år siden, så jeg kan godt komme med som Husfru :joy:
Og jeg var SÅ dygtig jeg hverken behøvede body eller skærm :sunglasses:

5 Synes om

Jeg kommer aldrig til at klippe mig selv, forsøgte at klippe pandehår på min egen datter et par gange da hun var lille og det var alt andet end pænt.

1 Synes om

Det må jo være den dato, der står i dit svar. Ellers bliver det lidt svært at tjekke, om testen overholder reglerne. Som jeg husker det, er det den dato, man bliver testet, der også står, når man får resultatet. Det er jo også den dag, testen fortæller noget om.

2 Synes om

Enig, men det var ikke det som blev diskuteret i går på diverse sites. Der blev begge datoer sat i spil.

Nå men pyt, jeg skal ikke have sådan et pas.

2 Synes om

Jeg er også både vaccineret og neutraliseret. :flag: Men til gengæld er jeg ørekuperet, og det er vist forbudt…?! :thinking:

:grin:

6 Synes om

Jeg har altid tænkt, der er lidt alfeagtigt over dig :wink::smile:
Men ja, FIFe vil ikke se den slags :smile: Hvis du nu kommer med som min burkammerat udenfor bedømmelse… så går det nok :smile::heart:

3 Synes om

Jo tak. :grin: Lidt alternativ alf måske?

4 Synes om

Store, små og helt særlige :heart:

2 Synes om

Testen bliver tage 71 timer før vi har tid hos frisøren, så er vi på den sikre side.

så er det godt det ikke er alle lande der forlanger beartest, for den tvivler jeg på at kunne gå igennem :tihi: :tihi:

1 Synes om

Hvad drak man i det vilde vesten? :face_with_monocle:

Moonshine :stuck_out_tongue:

Jamen det må man ikke… ikke engang i Bælum :joy:

Så kan man bestille resten af de indefrosne feriepenge :slightly_smiling_face:

2 Synes om