Marts tanker 2021

Jeg har kigget hver dag de seneste to uger og så i dag hvor jeg ikke kigger er der åbnet op…

Kan jeg så konkludere at havde jeg ikke kigget var de kommet til udbetaling før???

5 Synes om

Ja det er simpelthen DIN skyld at vi ikke har kunnet bestille dem før nu :p:

1 Synes om

Tænkte det nok at det var min skyld…
Men de kan stadig nå at være her inden påskeferien…

1 Synes om

De siger op til 10 hverdage men sidst dukkede mine op efter et par dage

sidst kom mine også på 2 dage :slight_smile:
Det må de nu også godt den her gang - yes please :slight_smile: De er i hvert fald bestilt, så jeg kan komme op og sætte gang i det lokale byggemarked :hoho:

1 Synes om

Jeg var nødt til at afbryde for at køre Chili og Asani til dyrlæge. Nu er der 314.000 i køen :uha: Men et eller andet skal jeg jo betale den opvaskemaskine med, så jeg må hellere hænge på.

Han kommer med opvaskemaskinen i morgen. Jeg kan næsten ikke vente - selv om det godt nok ikke er sikkert, den kan blive færdiginstalleret i morgen. Der skal nok en VVS’er ind over.

3 Synes om

Det samme her, de var her i løbet af et par dage.

Gider så ikke lige sidde i kø nu, går på kl lort i aften, eller alternativt omkring aftensmadstid, så plejer det at være nemmere at komme til

1 Synes om

Jeg gik på med det samme og den startede med at sige 40 min men endte vist på en 10-15 min

1 Synes om

Verdens består af ventetid i øjeblikket - først hos skat, så hos frisøren og nu feriepenge…suk

5 Synes om

Glem ikke ventetid på vaccine! :slight_smile:

3 Synes om

Den stikker jeg, kl. 7.30 om morgenen var det gode tidspunkt. Jeg fik at vide jeg skulle vente 7 sekunder, men nåede kun at vente ca 1 inden jeg blev lukket ind. Det er ok respons, selv for en utålmodig sjæl som mig.

3 Synes om

Det er da noget nyt :p:

1 Synes om

Jeg har haft Emma til overnatning … hun sov ved 22-tiden, jeg sov et sted ml. 02-02:30 … hun var vågen og edderfrisk kl. 05:00 :besvimer:
Do the math … :kaffe: :kaffe: :kaffe:

6 Synes om

Emma spiste sin morgenmad for 45 min. siden … nu spiser hun min

10 Synes om

Ja det kom virkelig som en overraskelse… Og ja min næse voksede vist lige et par centimeter…

Hvad er det man siger : Børnebørn er livets dessert :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

Sikke en dag! Af sted til Svendborg kl. 7.00 til røntgen kl. 8.15. Hjem igen for at modtage elektriker og sætte ham i gang med at installere opvaskemaskine. Flytte computeren ind i soveværelset og deltage i afdelingsmøde på Teams. Holde oplæg til afdelingsmøde på Teams - hvor mine noter forsvandt fra Power Point-præsentationen, når den var i fuld skærm, så jeg måtte snakke efter hukommelsen. Mens elektrikeren rumsterede i baggrunden, og Chili gik rundt og mivsede på grund af fremmede mennesker og larm.

Midt i mit oplæg var elektrikeren færdig, og jeg var nødt til at afbryde for kort at tale med ham (jeg havde advaret dem på forhånd). Netop som afdelingsmødet blev afsluttet, ringede dyrlægen for at fortælle, hvordan det var gået med Asanis tandrensning (godt!) og fortælle, at han skal have den obligatoriske tand fjernet efter påske. I dag skal han hentes sidst på eftermiddagen. Og så kom der også lige en VVS’er, der skulle lave den sidste tilslutning af opvaskemaskinen.

Oveni har jeg først for et kvarter siden fået noget at spise og sidder nu med dagens kun 3.(!) kop kaffe. Og så kan jeg sidde og overveje, hvordan jeg nogensinde får det skab, der er fjernet, ud i bilen, så jeg kan få det kørt i depot. Det er jættetungt! Og indtil videre er det dårligt nok halvdelen af dagen, der er gået. Jeg er komplet rundtosset. Det er ikke sådan en dag, man skal planlægge for sig selv, når man er kognitivt udfordret!

8 Synes om

Jeg er imponeret over du stadigvæk er i live. Jeg havde sikkert selv ligget i fosterstilling i sengen, efter sådan en omgang.

4 Synes om

Endelig løbetid på den rigtige pige, så fik flyttet lidt rundt på kattene, så hende og Smisk kunne hygge sig alene i løbegården. pt er der gennemført 3 parringer.
Krydser fingre for mislinger sidst i maj og at der kommer nogle flotte korthårede der er blå sølv tabby

7 Synes om

Hvor er Asani bare dårlig til at komme sig efter narkose. Jeg hader at få ham hjem i den tilstand. Hvis bare han ville spise og drikke, tænker jeg, det ville gå hurtigere med at komme til sig selv, men jeg tror, han kvalme, så han rører ingen af delene. Han vakler bare rundt og springer med stort besvær op, og jeg når ikke altid at foregribe :slightly_frowning_face:

2 Synes om