Masker på birmakillinger

Kan det passe øre spidserne er begyndt at blive grå? Så jeg får 2 blåmaskede killinger? Eller har 2 blåmaskede killinger hedder det vel:tihi: Moren er blåmasket og faren er rød. Så der er jo mange maske muligheder…

Ja det kan sagtens passe. :thumbup: - Jeg ved ikke om dine katte bærer fortynder eller chokolade, for i så fald kan de jo også blive enten chokolade eller lilla. Men Blå er nok ikke et tosset bud. Du må meget gerne smide et foto :wehuu:

Her kommer lige 2 billeder som jeg lige har taget. Det er af bassen:D Han vejer nu 20g mere end den anden killing. Men begge havde en flot vægstigning idag. Begge 13g! Den ene havde ellers kun i snit taget 5-6 g på om dagen, hvor den anden fint tog 10-11g på om dagen.

Indtil videre ser han blå ud…:slight_smile:

Ja det synes jeg også. Sådan ser de begge ud. Så tror det er 2 blå killinger. Du skrev noget om fortyndinger… Jeg har lagt begge kattes stamtavler ind på min hjemmeside, der kan du se deres forældre og bedsteforældres masker. Hende jeg købte hankaten af, snakkede om der er lidt tabby i Fenris. Moren til Catzilla er blå, og faren er brun. Fenris mor er bruntortie og faren er brunmasket.

Tabby kommer KUN til udtryk hvis den ene eller begge forældre selv er tabby…så det kan de ikke blive. Jeg går lige ind og kigger på dine tavler…selvom det nok ikke giver så meget. En Dna prøve sendt til UCdavis hvor man tester for chokolade er ofte meget mere sikker.

Har været inde og kigge på dine tavler…dem kan jeg ikke bruge sådan uden videre, da du har glemt at sætte EMS kode på under de enkelte katte. :S

Okay. Jeg synes nu også Fenris ligner en alm rødmasket han. Hankillingerne kan vel også kun blive brun, blå, lilla eller chokolade ifølge farveskemaet på Birma´s hjemmeside.

Hvis du kører musen over det i der er ved hver kat, så kommer deres farvekoder…