Mauritius

Så er vi landet efter en drømmeferie på Mauritius :slight_smile: - total paradis på jord.Og endnu uspoleret af turismen. De åbnede først op for turister i 2005.

Vi har svømmet med delfiner, klappet kæmpeskildpadder…og badet som gale.

Her vores hotel

Billeder fra stranden ved hotellet

Hold nu kæft hvor ser det bare lækkert ud!!!

Hvor er det henne ? :slight_smile: Og var det dyrt ? :stuck_out_tongue:

Hold op det ser lækkert ud :thumbup:

[QUOTE=DK*DeLaCour;810621]Hold nu kæft hvor ser det bare lækkert ud!!!

Hvor er det henne ? :slight_smile: Og var det dyrt ? :p[/QUOTE]

Mauritius ligger ca 14 timers flyvetid herfra ud for Madagaskars østkyst i det indiske ocean. Det er samme øgruppe som Seychellerne… og det koster det hvide ud af øjnene, men var hver en krone hver. :slight_smile:

Her nederst kan du se placeringen

Dejlige billeder. Meget blåt og meget grønt. :smiley:

Orv, jeg er da bare slet slet ikke misundelig! :besvimer: Gad så godt der til en dag, men drømme må blive ved drømme.

Lyder til I har fået en på opleveren. :thumbup:

Woooooooooooooooooooooow:thumbup:

Hvor ser det bare DEJLIGT ud:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer: Det gad jeg da i HVERT fald ikke… Nej, JEG er ikke misundelig da:besvimer::besvimer::besvimer:

Håber det var en forrygende tur :stuck_out_tongue:

Det ser lækkert ud. Vi har venner der har boet dernede i 3 år :slight_smile:

WOW, hvor ser det bare fantastisk lækkert ud!

Det ser så lækkert ud!!
Min søster har haft en kæreste som boede der i en længere periode. Hun var også helt solgt!!

Vil du ud med hvad i har givet for ferien? Hvor mange dage? Med hvilket selskab? Bare hvis du har lyst til at dele det…

Ååååååh Camilla, man bliver måske liiiiiiidt misundelig, ja… Der ser pragtfuldt ud! Og du ser ud somom du bare passer lige ind og kunne blive der :slight_smile:
KH
Susanne

:?Må man man godt poste den slags.

Hold k… hvor ser det lækkert ud. :slight_smile: Må købe den ultimative vinder lotto kupon imorgen og VINDE:)

Dejligt med sådan en ferie.

Hilsen
Birthe

Øj, det ser lækkert ud! Fortryder næsten (men også kun næsten …) at ferien i år ikke bliver ren badeferie - men jeg er nu godt tilfreds med en kombi, selvom det næppe bliver på en så perfekt strand som den! :slight_smile:

[QUOTE=Bamse;810857]Det ser så lækkert ud!!
Min søster har haft en kæreste som boede der i en længere periode. Hun var også helt solgt!!

Vil du ud med hvad i har givet for ferien? Hvor mange dage? Med hvilket selskab? Bare hvis du har lyst til at dele det…[/QUOTE]

Vi købte rejsen gennem Blixen tours - og havde All inclusive pakken. ( hvilket er et must da mad og drikkevarer koster boksen på hotellerne ). Du kan se priser m.m på http://www.blixentours.dk/destinationer/det-indiske-ocean/mauritius Vores rejse var billig i forhold til hvad det kan koste. Der var meget dyrere hoteller end vores. Men man skal regne med 15000 kr mindst pr person.

Ej Camilla, du skulle have sagt du skulle derned…der er en briteopdrætter der er flyttet derned, som sikkert gerne ville have givet jer en tour :slight_smile:

VETO!!! Der er bare ikke fair :wink: Kæææææææææft det gad jeg også godt :slight_smile: God ferie siger jeg bare, men det er der vel ingen tvivl om I får :slight_smile:

Det ser lækkert ud, men er jeg den eneste som troede jeg skulle ind og se et billede af en bimsekilling som hed Mauritius? :ups:

Hold fast det ser lækkert ud. Ren paradis på jord :slight_smile:

Naarj hvor ser det bare lækkert ud !:savle: Der kunne jeg godt lige drømme mig hen til nu!:cool2:

Det burde være ulovligt at poste den slags billeder:høhø: - Jeg er slet ikke misundelig!:ups:

Orv, kan det gøres “så” billigt alligevel, troede vi var tættere på de 20. - Tak for info/deling. :slight_smile: