Max købs grænse på zooplus.de

Jeg har stort set aldrig (og zooplus siger, vi har været venner siden 2008) haft leveringsproblemer fra den tyske side. Engang imellem nogle bulede dåser og for nylig en papirspose med grus, der var gået op i bunden. Men alle pakker er altid kommet samtidig og de seneste mange år har de også været hele ved ankomst.

Nu har jeg pga. alt dette bestilt grus (og lidt ekstra vådfoder) fra den danske side. Tre kasser med grus er ankommet. To kasser er gået i stykker og fra den ene siver der grus ud. Kassen med vådfoder mangler jeg stadig - og samtidig har det allerede taget længere tid nu, end det plejer at gøre.

Det undrer mig lidt, hvis det hele bliver sendt fra samme sted, at der skal være så stor forskel på leveringen.

Og jeg har så til gengæld aldrig haft leveringsproblemer fra den danske side, i de snart 4 år jeg har handlet der… :wink:
Når det er sagt, så er vi i modsætning til mange andre, også fuldt tilfredse med PostNords service - så måske er det bare kombinationen af pakningen på lageret og efterfølgende håndtering af forsendelsen, der afgør kvaliteten af den endelig leverance?

1 Synes om

Jeg køber også fra den danske side og har heller aldrig haft problemer af nogen slags - og heller ikke med PostNords levering.

Det tvivler jeg så på, eftersom jeg altid får med GLS :wink: Det skulle være underligt, om det altid var den/de samme, der pakkede mine leveringer fra den tyske side. Vi må nok bare konstatere, at der ER en menneskelig faktor involveret et eller andet sted :slight_smile:

Jeg tænkte nu også på forsendelsesledet generelt - det var bare for at slå fast, at “vores” altså normalt gør deres del tilfredsstillende… :wink:
Altså, at en fornuftig håndtering under turen, måske i nogle tilfælde kan kompensere for en lidt mangelfuld indpakning?

[quote=“DorteH, post:85, topic:236614, full:true”]

Det passer jo bare ikke med, at min samlede oplevelse fra Tyskland plejer at være perfekt og at jeg altid får med GLS, uanset hvor jeg bestiller fra :wink:

Jeg har lige bestilt vådt og tørt til kattene. Valgte den tyske for til trods for at jeg skal betale det nye gebyr for de små 60 kg, sparer jeg langt over 200kr i forhold til den danske side.

4 Synes om