Maxi Zoo, Århus

Hej venner

Håber i kan hjælpe mig… i morgen starter tilbud i Maxi Zoo hvor de har tilbud på royal canin foder og grus…

Jeg skal møde kl 8.15 i morgen og skal overnatte med nogle af mine dejlige unger på skolen, derfor har jeg ikke mulighed for at komme i maxi zoo.

Ville en af jer gøre mig den kæmpe tjeneste at købe 10 kg RC Maine Coon og de 4 ps. extreme classic der er på bud?

Jeg vil gerne give noget for ulejligheden og jeg skal nok afhente på din adresse, jeg har fri allerede kl 13 om onsdagen…

Håber i vil hjælpe mig.

[quote=Dk Kefir Annette;191322]Hej venner

Håber i kan hjælpe mig… i morgen starter tilbud i Maxi Zoo hvor de har tilbud på royal canin foder og grus…

Jeg skal møde kl 8.15 i morgen og skal overnatte med nogle af mine dejlige unger på skolen, derfor har jeg ikke mulighed for at komme i maxi zoo.

Ville en af jer gøre mig den kæmpe tjeneste at købe 10 kg RC Maine Coon og de 4 ps. extreme classic der er på bud?

Jeg vil gerne give noget for ulejligheden og jeg skal nok afhente på din adresse, jeg har fri allerede kl 13 om onsdagen…

Håber i vil hjælpe mig.[/quote]

kan være Johnny gerne vil hjælpe hvis du spørger pænt. han bor jo i Tilst:p

Ellers må du have fat i Michelle :slight_smile:

Jeg har selv kigget på tilbudene, men selv uden tilbud er Royal Canin, vist nok billigere på Zooplus.co.uk, medmindre du ikke kan bruge dem af en anden årsag, så er Maxi Zoos tilbud jo rigtig fint. :slight_smile:

Du har ret, men jeg har bare ikke tiden til at vente på det kommer… der er næsten ikke mere mad eller grus G

Men tusind tak :smiley:

Vi må se om Johnny ikke kommer ind og tilbyder at hjælpe. det skulle ikke undre mig hvis han gjorde:)