MaxiZoo åbner en filial i Randers, nærmere bestemt i Paderup, lige ved siden af Plantorama og også med Farmland og PetWorld lige i området.
Hvornår de åbner må I ikke spørge mig om, jeg er ikke engang sikker på, om det er deres butik der er ved at blive bygget eller om det er den Fakta vi heller ikke havde hørt en dyt om
Men fakta (:høhø:) er, at da familien besøgte byens nyeste Lidl først på aftenen, blev vi mødt af skilte til både Fakta og MaxiZoo og de er der ikke endnu, så de må jo nærmest være på vej.
Jeg er ikke helt sikker på om min far og bror drog et lettelsens suk eller om det var et begyndende angstanfald. Jeg sagde da bare, at nu behøvede vi måske ikke køre til Tilst så ofte
Jeg tror altså godt, at der kan være tale om angst - dyreforretninger i
nærmiljøet kan være svært angstprovokerende for ens omgivelser, fordi
man jo lige skal kigge - altså bare kigge, for man mangler jo ikke noget,
eller det vil sige, man vidste ikke at man manglede noget, før man kom
derind
[quote=Charlotte Oeh.;417054]Jeg tror altså godt, at der kan være tale om angst - dyreforretninger i
nærmiljøet kan være svært angstprovokerende for ens omgivelser, fordi
man jo lige skal kigge - altså bare kigge, for man mangler jo ikke noget,
eller det vil sige, man vidste ikke at man manglede noget, før man kom
derind [/quote]
Det var lige netop derfor jeg kom i tvivl. For det kunne være lettelse for at der fremover kunne spares en del benzin, men det kunne også være angst for nu at blive “slæbt med” i MaxiZoo endnu oftere og skulle slæbe mere opad trapperne til min lejlighed :høhø:
Weeee, det glæder jeg mig til! Ikke at det er vældig fint med alle de andrwe dyrebutikker som ligger der ude, men lidt ekstra konkurence skader vel aldrig!!