May har født :)

:smelter::smelter::smelter:

[QUOTE=dkkorat;1256025]:sorry: Jeg ved godt, jeg skylder billeder :ups:

Disse to er nok det bedste billeder pt… May er dygtig til at beskytte sine børn mod blitz…

[/QUOTE]

Du har ret, Ann, de er skønne :slight_smile: Tillykke Camilla og May og Ann og Oddy :flag:

Nu er killingerne 2 uger :hjerte:

Hvor er de nuser de små blå :inlove::inlove:

[QUOTE=dkkorat;1257698]Nu er killingerne 2 uger :hjerte:

[/QUOTE]

Og du gør dem allerede afhængige af katteurt? Tsk tsk tsk…

Hvem er hvem?

De ser ud til at trives, de små uldtotter :slight_smile:

[QUOTE=velfa;1257702]Og du gør dem allerede afhængige af katteurt? Tsk tsk tsk…

Hvem er hvem?[/QUOTE]

Pigen er bag sin bror :slight_smile:

Både missemor May og hendes ganske fremmelige tvillinger synes, det var mægtigt hyggeligt med familiebesøg af hhv Bedste(mor) Ann (Bedstemor And:?:p) og Olde(mor) Marie skærmer mig for dræberblikkene og evt onde vibrationer i luften, der sendes gennem skærmen, med en sølvmaske

Du røg vis lige på Fanni’s sh*t-liste igen! :bangbang: Ingen skal fornærme hendes menneske og SLET ikke gøre mennesket killingekuldret! :venter: :argh:

ih altså, tillykke med dem :slight_smile:

Nu er de små 3 uger :hjerte:
Forleden blev jeg BIDT i fingeren!:yikes: Nu BIDER og RUSKER de i underlag og legetøj:uha: Er det farlige kampkillinger:?:? Skal de mon have mundkurv på snart:? eller mon de “bare” fortæller mig, de er klar til fast føde NU! :what: Dét er en anelse tidligt, synes jeg:S De har endnu ikke forladt fødekassen, da de vist synes, verden udenfor er for stor og for farlig:dokdok: Det bliver noget værre svineri at lære dem at spise fast føde i fødekassen:S Jeg plejer at introducere kattebakke samtidigt med fast føde - men sg* da ikke i fødekassen! Der er ikke plads:S
En opdrætters mange bekymringer giver grå hår før tid:blegne:

:lol: :lol: :lol:

Navnene er mere eller mindre lagt fast nu:)

Drengen: DK Primprau’s Dewdrops Billabong (kaldenavn: Billy - med reference til Dewdrop’s opdrættet i Finland og Auras opdrætter i Australien)
Pigen: DK Primprau’s Khun Ped Puying (Miss Duck Girl (Frøken Ande Pige (Frøken Ælling)) - med reference til Farmor Fanni’s kaldenavn “Badeanden” (hun har allerede Fannis stemmepragt ggg))

Hvad havde du ventet?? Det er jo Oddlinger…

Hvor bliver billederne af?? :venter:

:sorry: Det er svært at tage billeder, mens man bliver bidt:surrender1:

Dårlig undskyldning, for du kan jo bare hente en fotograf! :stuck_out_tongue:

Nåhhhh …Dem kan jeg jo slet ikke stå for - Herlige små ører :slight_smile:

OldeMarie var på besøg med kameraet :pote: Inden fotosessionen startede, skulle de lige lære hinanden at kende :pote:

Pigen sidder på skulder:ok: Drengen har fundet et godt sted at støtte bagbenene i:ok: May ser interesseret med fra klatretønden:ok:

:wehuu::wehuu::wehuu::smelter::smelter::smelter::hjertekat::hjertekat::hjertekat::lovelove::lovelove::lovelove:

Gæt hvem, som er vildt forelsket!!! Det er godt, at Fanni er snippet! :hjerte::hjerte::hjerte: