Maya Marzipan

Ja det hedder min nye lille guldklump. Jeg har jo set hende på billeder igennem flere uge og da også snakket lidt med opdrætter, men så skete det triste med Kitty og jeg gik i tænkebox.

I lørdags tog Luise /Suigh og jeg så turen ned og nusse fladsnuder i alverdens farver og med os hjem havde vi lille Maya Marzipan. Hun er af linier min mor i sin tid havde for 18 år siden, så lidt spændene på den led også.

Her er først billedet der tog mig med storm :hjerte:

så lidt ældre :hjerte:

Her er så en time efter hun kom hjem, som I kan se syntes Delle hun er helt okay:love2:

Selv Delko er godt tilfreds. Der har ikke været hvæst eller noget. Så er så lettet og glad, da en sammenføring af Kitty og Delle aldrig lod sig gøre.

:hjerte: Den bette hobbit. Hun er bare så kær.
Det er så ubeskriveligt skønt, når de bare flytter ind på den måde :ok:

Ja alle min skræk tanker er væk, havde virkelig slet ikke turde håbe på det skulle gå så nemt. I de 9 mdr Kitty boede her, kunne vi ikke have hende og Delle i samme rum uden det endte med fight. Så at hun bare fra første øjekast accepterede Maya, ja jeg er lykkelig

Tillykke med den lille fluffy-bold :slight_smile: Hun er fiiin :hjerte:

Hvor er hun dejlig, og så smuk en farve :slight_smile:
Stort tillykke med hende :slight_smile:

Ihh tillykke med hende - hvor er hun fin!!

(jeg tror jeg er gået glip af noget - for jeg avr ikke klar over at du ikke havde kitty mere… blev hun syg eller??)

Stort tillykke med hende, hvor er hun en fin lille chokolade-knap :wehuu:

Årh altså - sikke da en dejlig lille pelsklump :wehuu:

Tillykke med lille Maya Marzipan :flag:, hun er en køn lille kat, og sikke en dejlig farve hun har :hjerte:.

Tillykke med den lille fine klump pels :wink:

Hvor er hun dog smuk i den brune farve :hjerte: Stort tillykke :flag: med en succesfuld sammenføring - hun er da bare lige den rigtige til pladsen. :slight_smile:

Tillykke med hende. :slight_smile:

Tillykke med hende. Hvor er hun fin :slight_smile:

Hun er kær:smelter:

Stort tillykke med hende. Hun er er fantastisk lækker :ballonbamse::ballonbamse:

:hjerte::hjerte:

Hun er da bare for lækker…
.
.
.
.
.
.
.

Kan jeg lige købe en vokal ??

Nabo har jo fået en perser exo og forleden dag læste jeg herinde om én, der ville klippe pels af rundt om øjnene på sin perser, fordi øjnene løb så meget ??

Jeg kan ikke finde tråden igen, men Buddhas øjne løber så meget at det drypper ned på gulvet - selvom Nabo tørrer ham flere gange om dagen…

Her er Buddha :wehuu:

Hun er da bare for lækker…
.
.
.
.
.
.
.

Kan jeg lige købe en vokal ??

Nabo har jo fået en perser exo og forleden dag læste jeg herinde om én, der ville klippe pels af rundt om øjnene på sin perser, fordi øjnene løb så meget ??

Jeg kan ikke finde tråden igen, men Buddhas øjne løber så meget at det drypper ned på gulvet - selvom Nabo tørrer ham flere gange om dagen…

Her er Buddha :wehuu:

[/QUOTE]

Det kan være mig der nævnte det i forbindelse med Aslan - Det varierer jo hvad der gør at øjnene løber i vand eller snasker til. Aslan havde næsten ingen løbesnask efter han var klippet helt kort ved øjenpartiet efter en operation i øjet og nu hvor det er langt igen, går det igen ned i øjnene på ham - fordi han har “hvirvler” i pelsen - det VIL vende ned i øjnene på ham. Bambo får ikke pels i øjnene og hans øjensnask er meget begrænset, og af en helt anden type, den er knap så våd. Det er bare et rigtig dumt område at forsøge at “trimme” til, for man er meget tæt på øjet. :S

Og Gitte: Jeg glemte da helt at sige: Hvor ER hun bare fin!!! :inlove:

:slight_smile:

Tak for dit svar - ja at begynde at trimme ved øjnene er vist ikke en god idé - med mindre en dyrlæge gør det…

Hun er godt nok et lækkert lille marcipanbrød - så fin med sit chokoladeovertræk. :slight_smile: