MCO/NFO til racefremvisning i Plantorama Odense

Der mangler en NFO eller MCO til racefremvisningen i Plantorama i Odense

Det er d. 14 februar fra 9.30 til 17
Det er gratis at deltage
Man skal dog være medlem af Jyrak for at deltage.
Sonja fra MinVenKatten er tovholder.

Send hende en mail på [email protected]

Aby eller f.eks. Sia kan også bruges

Hvor ville jeg gerne komme med skovkat og somali! Dumme bro! :frowning:

kunne nok støve en kat af, kunne måske også få fri via byt, men at jeg så også skal melde mig ind i en bestemt klub fordi jeg vil være hjælpsom…narr det tror jeg altså ikke :slight_smile:

Håber I finder en venlig sjæl der allerede er medlem af Jyrak :slight_smile:

Ja og vi har valentinsplaner så vi kan desværre ikke hjælpe med en skovkat :slight_smile:

[QUOTE=catsanddogs;1275262]kunne nok støve en kat af, kunne måske også få fri via byt, men at jeg så også skal melde mig ind i en bestemt klub fordi jeg vil være hjælpsom…narr det tror jeg altså ikke :slight_smile:

Håber I finder en venlig sjæl der allerede er medlem af Jyrak :-)[/QUOTE]
Ja, men det er desværre sådan reglerne er
Men tak alligevel :relaxed:

[QUOTE=PivC;1275278]Ja, men det er desværre sådan reglerne er
[/QUOTE]

Og det er de jo så ikke alligevel altid - størstedelen af de katte, der kommer til Plantorama i Hillerød plejer at være ikke-Jyrak medlemmer :slight_smile: Mig bekendt var reglen, at Jyrak-medlemmer skulle spørges først, men hvis ikke det kunne lade sig gøre (som det øjensynlig ikke kan i Hillerød), så spurgte man nogen med de racer, der savnes :slight_smile:

Det giver rigtig god mening. Så kommer der med garanteret også flere katte end hvis ejer ligefrem skal være have besked om et evt. klubskifte for at stille op og være hjælpsom :slight_smile:

Nja… det er vist et enkelt år, hvor det pgr en anden klubs udstilling, viste sig vanskeligt og man derfor tyede til tovholderens mailingliste fra dyrskuet.
Siden har det været JYRAKmedlemmer - bortset fra i år, hvor der vist kommer skovkat fra nogen som medlem andetsteds…

Ved det ikke. Jeg er bare budbringer for Sonja, og hun sagde det skulle være medlemmer af Jyrak :slight_smile:

Og det har Sonja ret i. Når JJYRAK har al arbejdet med det, så kommer JYRAKs medlemmer selvfølgelig først til møllen. I Hillerød er det ganske rigtigt en anden sag, fordi der som regel ikke er ledige JYRAK medlemmer nok. Det er sjældent et problem i resten af landet. Og det er vel rimeligt nok at hvis man er ude som ambassadør, så skal der være en vis form for tilknytning :slight_smile:
VH
Susanne