Med eller uden hvid

Knud Erik har denne rød sølv gut, men er han med eller uden hvid på hals og mave ?? Jeg har prøvet med et stykke papir, men det ene øjeblik ser det hvidt ud det andet ikke, lidt afhængi af hvordan pelsen vender.

maven Hals Mellem forben

mellem bagben

Vi er på farten i dag, da vi skal have en killing sendt til Norge, så beklager hvis jeg ikke lige svare

Det er et godt spørgsmål. Der er ret meget lys pels. Men der er ikke en eneste “god” plet. Sådan en hvid plet, der tydeligt skærer en farvet stribe over.

Man kan også sige, at hvis katten faktisk er hvidplettet, så er det mærkeligt, at alle pletterne sidder symmetrisk på undersiden af kroppen, og at der ikke er bare enkelt hvid pote.

Hvis jeg skulle søge stamtavle på den kat i dag, så ville jeg registrere uden hvidt.

vh

Andreas

[QUOTE=Andreas;1269169]Det er et godt spørgsmål. Der er ret meget lys pels. Men der er ikke en eneste “god” plet. Sådan en hvid plet, der tydeligt skærer en farvet stribe over.

Man kan også sige, at hvis katten faktisk er hvidplettet, så er det mærkeligt, at alle pletterne sidder symmetrisk på undersiden af kroppen, og at der ikke er bare enkelt hvid pote.

Hvis jeg skulle søge stamtavle på den kat i dag, så ville jeg registrere uden hvidt.

vh

Andreas[/QUOTE]

Takker, Det var også min tanke, da jeg søgte stamtavler, de er kommet retur. Han er registreret KBL ds 23

Og HOLD DA OP han er SØD :hjerte: Den lille hale der :thumbup: