Med Grænsepatruljen på arbejde

Utrætteligt patruljerer Grænsepatruljens modige katte ved beskyttelseshegnet i al slags vejr…

Reglementet følges, så selv om man kender hinanden i forvejen, skal alle kunne legitimere sig…

Der holdes skarpt opsyn med enhver mistænkelig aktivitet på den anden side af hegnet…

Grænsepatruljen følger nabokattens skumle planer og er parat til gribe ind, hvis freden bliver truet…

Også forsvaret mod trusler ovenfra indgår i patruljens opgaver…

Intet i nabolaget undgår disse kattes skarpe sanser…

Takket være deres indsats kan vi andre sove trygt og roligt om natten…

  • i hvert fald indtil klokken 5 i morgen tidlig… :slight_smile:

Som altid, skønne katte, skønne billeder & skøn tekst. :thumbup: Jeg bliver altid så glad, når jeg ser billeder af Snehvide & Rags sammen. De er så dejlige sammen! :hjertehop:

Som altid et lækkert par, Prinsessen og Rags :hjerte:

Finn, får vi snart at vide, hvad en ekstra nullerput skal bruges til? Please, please :bebe:

Ja med den grænsepatrulje kan du og fruen roligt lægge jer til at sove -,ingen uvedkommende trænger ind, når Snehvide og Rags har været der med deres røntgenblik :ok:

Som altid herlig billedserie af de to dejlige misser :hjerte::hjerte:

Med 2 så svært bevæbnede vagtposter :pote::pote: :pote::pote: ved hegnet, ville jeg også være helt tryg:thumbup::høhø:

Cats og Conni

Mange tak, Ea. De er også så søde sammen, og det har været fantastisk at opleve udviklingen med Snehvide. :slight_smile:

[QUOTE=Bastet;1163802]Som altid et lækkert par, Prinsessen og Rags :hjerte:
Finn, får vi snart at vide, hvad en ekstra nullerput skal bruges til? Please, please :bebe:[/QUOTE]

Mange tak, Isabella. Mon ikke den ekstra nullerput er til en kat, men hvilken ved jeg ikke… :wink:

[QUOTE=Eva;1163806]Ja med den grænsepatrulje kan du og fruen roligt lægge jer til at sove -,ingen uvedkommende trænger ind, når Snehvide og Rags har været der med deres røntgenblik :ok:
Som altid herlig billedserie af de to dejlige misser :hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Eva. Utroligt så megen tid de får til at gå med at patruljere - og jeg med at fotografere… :smiley:

[QUOTE=conninissen;1163839]Med 2 så svært bevæbnede vagtposter :pote::pote: :pote::pote: ved hegnet, ville jeg også være helt tryg:thumbup::høhø:
Cats og Conni[/QUOTE]

Mange tak, Conni. Der kommer i hvert fald ingen ind, uden at de opdager det. :slight_smile:

Der er så skønt at se små serier med de par voksne misser :slight_smile: Man bliver så “hyggelig” indeni :slight_smile:

Sej grænsepatrulje - der kommer med garanti ingen narko ind der :wink: Meeen måske lidt kattegræs kan få lov at slippe igennem nåleøjet :høhø:
VH
Susanne

Endnu en herlig historie om den modige prinsesse og hendes vogter :).

Mange tak, Luise. Voksne i følge kalenderen, men ikke når man ser dem tosse rundt… :smiley:

Mange tak, Susanne. Nej, det kunne vores artige katte da aldrig finde på… Og dog… :smiley:

Mange tak, Winnie. Ja, hvor er det godt, skæbnen har ført de to sammen. Eller hvem det nu var… :slight_smile:

Som altid skønne billeder og en skøn fortælling med de to dejligheder :hjerte:

Mange tak, Maja. Det er hårdt arbejde at være Prinsessens runner…