Med to 7-årige på juleudstilling

Rags og Caithlin var med os på Racekattens juleudstilling i Herlev i går - og alle havde en dejlig dag.

Rags skulle fejres, fordi dette var hans første optræden i egen klub, siden han blev Supreme Premier i sommers.
Så jeg havde bagt en lille chokokage og bestilt et sukkertryk fra Kagedeko.dk. :slight_smile:

Rags checker, at alt er klart til receptionen.

Senere blev han kaldt på scenen af selveste julemanden…

Vi fik overrakt Supreme-kokarder fra både FIFe og Racekatten.

Så har vi et par mere til samlingen derhjemme. :smiley:

Caithlin blev nomineret for fjerde gang af fem mulige - og overraskede alle ved også at snuppe BIV’et.

Hun opførte sig eksemplarisk både på Mattein’s dommerbord og på scenen…

  • så sør’me om ikke hun blev Best In Show med 2-1… :thumbup:

Vi er bare så stolte af hende…

  • og det samme er hendes svenske plejemor Elisabeth Karlson.

Teresa kunne desværre ikke komme, men jeg ved, at hun også er meget glad over at se, at hendes dejlige
Dushara-katte stadig kan være med i FIFe-regi også.

Kæmpe, kæmpe stort tillykke med dem begge, FF :flag: Hvor er det bare super flot! :smiley:

Wow, sikken en weekend :smiley: Stort tillykke med de fine resultater

KÆMPE STORT TILLYKKE :weee:

Hold k*** det var sjovt at se dig og Lene næsten vælte stolerækkerne i jeres iver om at hente hende på scenen :tihi:
Det var guld værd :høhø:

Stort TILLYKKE til begge katte og jeg er imponeret over den flotte kage[:wehuu:](javascript:void(0)):blomst:

Cats og Conni

Stort tillykke (igen)

Og tak for den fine kage, min bedre halvdel er ikke i tvivl om at han kommer til at bage lignende (selvom vi ikke udstiller)

:slight_smile:

Hvor er det bare så flot, kæmpe stort tillykke til jer begge.

hvor var det godt gået af misserne,
og sikke en flot kage, du havde fået fremstillet der…

Det var hele oplevelsen værd at se jer lyse som julestjerner af stolthed over Caithlins BIS:thumbup: Det er så velfortjent, for hun er en supersmuk og feminin pige med en pragtfuld udstråling:thumbup:

Stort tillykke med både fejringe af Rags supreme og Caithlins BIS :flag: :flag: :flag: :flag:
De er begge to bare skønne :smelter:

Stort tillykke med Rags’ titel og smukke Caithlins velfortjente BIS! :wehu:

Stort tillykke med begge to :smiley:

Og sikke en flot kage :thumbup:

stort til lykke - godt gået …

Mange tak alle sammen. :slight_smile:

Flot og tillykke FF :smiley:

Stort tillykke med de to smukke misser :flag: :flag: