Medicanimal.com? Skal nogen ha' noget med?

det gør jeg :slight_smile:

Jeg gør ikke. Men kan komme til Århus, fx Banegården … eller hvor det nu passer dig. :slight_smile:
Sms gerne forslag til tidspunkt.

Tinkavera, det gør jeg :slight_smile: Jeg skal på arbejde lørdag og søndag :slight_smile:

Lørdag eller søndag er ok :slight_smile: … men hvis du tilfældigvis skal på arbejde man- tirs- tors- eller fredag eftermiddag er det endnu bedre. :wink:

Tinkavera, jeg sender en PB nu :slight_smile: Sorry jeg havde glemt at svare tilbage…

Så er det tid til jeg skal ha’ bestilt Hills c/d hjem, hvis der er nogen som vil have noget med fra Medicanimal? :slight_smile:

Muligvis :slight_smile: Skal lige se efter :slight_smile:

Husk at hvis i bestiller i dag 29 okt 2013 inden midnat (GB tid vil jeg tro) er der 10% storewide med koden 10TREAT

:slight_smile:

Vi (min mor og jeg) ville nok gerne, men vi står lige oven i en masse rengøring af min mormors fraflytter lejlighed, så det er ikke noget vi kan overskue før tidligst torsdag eftermiddag/aften. :slight_smile:

Jeg kan desværre ikke vente længere, skal have c/d hjem hurrtigst mulig, så bestiller nu :slight_smile:

Jeg regnede heller ikke med at du ventede, men tak for muligheden! :slight_smile: