Jeg står og skal bestille rottefoder derfra, og når jeg alligevel skal ha’ 15 kg afsted kan jeg ikke tro det bli’r meget dyrere, hvis overhovedet, om der kkommer lidt ekstra i pakken
Så er der nogen der står og mangler noget? Jeg fyrer bestillingen af i morgen (så jeg ikke glemmer det) men altså… kom frisk
GitteS
29. Marts 2013, 21:34
2
Kommer du til Horsens til seminar ?
Har de tilfældigvis Pillpockets på den side? :?
Ja
Jeg kan ikke finde dem… men jeg ved heller ikke lige hvad de skulle være under. En søgning bringer dem ikke frem
GitteS
29. Marts 2013, 21:55
5
Super kigger lige, så smider jeg en pb hvis der er noget
anne_p
29. Marts 2013, 22:31
6
Jeg plejer at købe ca. 60kg Hills c/d hver 4 mdr. men har lige fået hjem i feb…så en anden gang, hvis det er
Ravn
30. Marts 2013, 00:58
7
Jeg har lige spurgt mor, men vi har masser af K/D vådfoder hjemme, så ikke denne gang.
Men rigtig mange tak for tilbuddet!
Fint, så kan det være jeg gerne vil ha’ rottefoder med næste gang
Hvis du vil bestille for en, du ikke kender, vil jeg vældig gerne bestille 2 x 2 kilo Hills feline j/d.
Hvis du overfører penge til mig, så gør det jo ikke så meget om vi kender hinanden Det er så lige om du tør overføre penge til en du ikke kender
Det tør jeg godt, men har ikke netbank, og automat tager vel et par dage. Så forstår godt hvis du ikke vil bestille til mig.
Det er ikke så meget fordi jeg ikke vil, men der skal jo osse være penge til det Hvad koster de der 2x2 kg j/d? Så kigger jeg lige på det. Du bor jo ikke så langt væk (ok Højbjerg er den anden ende af byen, men i det mindste ikke den anden ene af landet L ) så måske vi ku’ mødes, så kunne jeg jo bare få pengene af dig
31,5 pund (skulle være 277 kr efter valutaomregneren). Og jep, vi kan mødes, eller jeg kan lægge 300 kr. i en konvolut, og smide i din postkasse
Du skal vel ikke tilfældigvis ind til byen i morgen mellem 15 og 16? Sådan Banegården-ind-til-byen-agtigt?
Jo, Banegården kan godt passe ved 16 tiden :-). Jeg sender dig lige en pb.
anne_p
30. Marts 2013, 05:43
16
Jammen så råwer jeg lige højt næste gang
NB… Jeg giver ca. 475 kr per 10 kg Hills c/d, hvis andre vil have noget med. (Alt efter kursen på pundet)
system
30. Marts 2013, 08:27
17
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1047443]Ja
Jeg kan ikke finde dem… men jeg ved heller ikke lige hvad de skulle være under. En søgning bringer dem ikke frem :([/QUOTE]
Nå, det var ærgeligt…
Jeg har ikke bestilt endnu, så det skal jeg nok De er ellers smarte
Så er tingene ankommet
Nu skal vi så bare finde ud af hvordan de kommer videre fra mig
Hvor mange kommer til seminaret i Horsens den 20.?