Medicanimal - LYNbestilling!

Jeg er - igen løbet tør for rottefoder, så jeg skal ha’ en bestilling afsted. Er der nogen der skal ha’ noget med (så jeg har en at deele portoen med ;)) ? Jeg bestiller i morgen, søndag (aften) så der skal ta’s en hurtig beslutning :slight_smile:

Min mor vil gerne have noget vådfoder med til Tiger. :slight_smile:

Hill’s Prescription Diet Feline k/d [ 4 x 12 x 85g salmon pouch ] - Nr 4 fra oven. Og det er lidt vigtigt det er den med laks. :smiley: :tihi:

http://www.medicanimal.com/product?product_id=469

Hvor meget kan du lægge ud:? Jeg har fundet en masse vådfoder (for £140 :ups:), mine katte gerne vil smage… Hvis du kommer til Nr. Åby, kan vi evt bytte penge for foder der;) Jeg kan også lave en bankoverførsel, hvis jeg får dit kontonummer:ok:

1 Natures Menu Cat Multi Pack
1 Bozita Feline Chunks in Sauce [ 16 x 370g - beef ]
1 Bozita Feline Chunks in Sauce [ 16 x 370g - reindeer ]
1 Bozita Feline Chunks in Jelly [ 16 x 370g - rabbit ]
2 Almo Nature Cat Jelly [ 12 x 70g chicken & egg ]
2 Almo Nature Cat Jelly [ 12 x 70g tuna & sole ]
2 James Wellbeloved Adult Cat Turkey Pouch [ 12 x 85g ]

[QUOTE=dkkorat;1076953]Hvor meget kan du lægge ud:? Jeg har fundet en masse vådfoder (for £140 :ups:), mine katte gerne vil smage… Hvis du kommer til Nr. Åby, kan vi evt bytte penge for foder der;) Jeg kan også lave en bankoverførsel, hvis jeg får dit kontonummer:ok:

1 Natures Menu Cat Multi Pack
1 Bozita Feline Chunks in Sauce [ 16 x 370g - beef ]
1 Bozita Feline Chunks in Sauce [ 16 x 370g - reindeer ]
1 Bozita Feline Chunks in Jelly [ 16 x 370g - rabbit ]
2 Almo Nature Cat Jelly [ 12 x 70g chicken & egg ]
2 Almo Nature Cat Jelly [ 12 x 70g tuna & sole ]
2 James Wellbeloved Adult Cat Turkey Pouch [ 12 x 85g ][/QUOTE]

Jeg mener, at hvis du køber for mere end 129£ s¨er fragten gratis.

Tjah - hvis det er rigtigt, så er fragten gratis for hele den bestilling, Trekkie foretager:ok:

Jo…men jeg mente, at så kan du jo bestille og få det hjem til dig selv…men selvfølgelig dit valg :slight_smile: