Jeg er ved at bestille på medicanimal, nogen der mangler noget der fra? Tænkte vi kunne dele porto, hvis det var
Jeg bor i Odense SØ.
Jeg er ved at bestille på medicanimal, nogen der mangler noget der fra? Tænkte vi kunne dele porto, hvis det var
Jeg bor i Odense SØ.
Bestil for de der 129 pund, eller hvad grænsen er, så får du portoen gratis. Dyrlægefoder har absurd lang holdbarhed, så man kan jo sagtens købe noget ind
[QUOTE=Bølle-missen;763647]Jeg er ved at bestille på medicanimal, nogen der mangler noget der fra? Tænkte vi kunne dele porto, hvis det var
Jeg bor i Odense SØ.[/QUOTE]
Ja, mig! Jeg sender lige en pb.
Super. Hvis andre er interesserede kan de sende mig en pb. Jeg regner med at bestille i morgen eftermiddag eller aften
Hvis I er to og ellers skal have til længere tid så burde I nå op hvor fragten bliver gratis
Bestil for de der 129 pund, eller hvad grænsen er, så får du portoen gratis.
Det var det i hvert fald lige før jul da jeg bestilte
[QUOTE=Vipstøsen;763936]Hvis I er to og ellers skal have til længere tid så burde I nå op hvor fragten bliver gratis
Det var det i hvert fald lige før jul da jeg bestilte[/QUOTE]
Mange tak. Tror stadig tilbuddet er der. Afventer endnu en evt. bestilling, så burde vi nå op på de 129£.
Jeg skal desværre ikke have så meget foder, da det vil være lidt små-dumt, hvis “kræene” så ikke vil æde det…