[quote=Chicabee;81461]Uha…her kommer kosttilskudets mester -høhø
Jeg sørger for at spise rigtig meget grønt og groft, og holder mig fra hvidt brød og sukker (pånær når det gælder mine spejderhagl). Vi alle har vores små afhængigheder, min er Tyrkisk peber Bolser NAM NAM
Drikker kun vand eller urtethe samt grøntsagsjuice. Ja bare eg kunne det samme. Prøver dog at tvinge mindst en kande grøn The ned, men det er nu ikke kaffe eller cola
Jeg tager hver dag en kalk+D (jeg har problemer med at optage D-vitamin) , 2 fiskeoliekapsler, 2 magnesium (modviker muskelspændinger ), 2 ingefær, 1 enaxin energi multitablet, 1-2 jerntabletter og stærk B-vitamin (har problemer med for lavt B12 i perioder).
Herudover suplerer jeg 4 x dagligt med med 30 dråber Solidaforce ekstrat i vand (hjælper nyrer og blære med at rense ud ). Samt 30 dråber
Echinaforce 4xdagligt (styrker immunforsvaret ). Må man ikke kun tage det i perioder eller må man godt tage det altid?
I perioder tager jeg en Resium kur for at hjælpe min lever og nyrer til at udskille affaldsstoffer samt i perioder med smerter 6 tabletter med Ægte venustorn. (Virker smertestillende samt hjælper kroppen af med ophobede affaldsstoffer )
Og hvorfor tager jeg alle disse ting ?
Jeg fik for 5 år siden ødelagt mit immunforsvar efter en slem omgang salmonellaforgiftning. Jeg fik rigtig meget receptmedicin og MANGE smertestillende piller…de mange piller har desværre skadet mine nyrer, så de er kalket til = mange nyrestensanfald og nyrebækken, blærebetændelser. Puuuhhaaa sikke en omgang
DEt var da godt nok voldsomt
Pga salmonellaen blev mit tarmsystem porøst, og jeg har ikke kunnet optage vitaminer normalt.
Nu går det rigtig meget fremad…især efter jeg har droppet ALT smertestillende for 6 mrd. siden + droppet mit efterfølgende cola misbrug. (jeg er faktsisk sluppet af med mine ugentlige migræneanfald )…altså pånær hvis jeg “kommer” til at drikke for meget vin …jeg bliver så dårlig med migræne og opkastninger. HE HE -tihi-tihi-tihi-tihi
Hvis jeg så blot kunne stoppe med at ryge…så var jeg så hammersund, at det var til at brække sig over.-engel[/quote]
Ja det er da godt nok flot, men kan jo så også høre at det virkelig er en nødvendighed, men flot det er det godt nok:D