Meget luft i maven

Du, søde Lotte… Et andet spørgsmål uden for tråden… Hvordan går det med Sika???

[QUOTE=danpia;780813]Tak for Update. :slight_smile:

Er katten ikke blevet undersøgt ordentligt (røntgen, scanning, lab eller lignende)?
Eller har i aftalt tid til undersøgelse, det var jo lidt sent på dagen du ringede…
God week-end
:-)[/QUOTE]

Nej, vi har ikke aftalt noget, men snakker med hende mandag, hun havde lidt travlt, da jeg jo kom i sidste øjeblik :slight_smile:

Helt fint :slight_smile: Han spiser endelig selv igen, nu skal han bare op i vægt igen :slight_smile:

Godt at høre med Sika…

Så skal du “bare” have styr på bette fisen… Han har godt nok ikke haft det let, den bette Luka…

[QUOTE=Lotte;780681]Kan det være fip selvom han ikke er det mindste syg ud over den kæmpe mave ???

Tænker at jeg mÅske burde få lavet diverse blodprøver på ham ?[/QUOTE]
Jeg tror ikke på han fejler andet end dårlig fordøjelse. Prøv lige at tage Pussi vådfoder fra ham i en periode…mine kan også godt lide det, men det er meget stærkt / krydret/ koncentreret.
Mælkesyrekapsler kan du jo bare prøve dem man bruger til mennesker med feriemave. ( kan ikke huske navnet…paragurt ? )

[QUOTE=Chicabee;781176]Jeg tror ikke på han fejler andet end dårlig fordøjelse. Prøv lige at tage Pussi vådfoder fra ham i en periode…mine kan også godt lide det, men det er meget stærkt / krydret/ koncentreret.
Mælkesyrekapsler kan du jo bare prøve dem man bruger til mennesker med feriemave. ( kan ikke huske navnet…paragurt ? )[/QUOTE]

Hvad skal jeg give ham i stedet ?? Han elsker jo hans vådfoder …

Jeg prøver at gå på apoteket og spøg om dem, hvor længe skal han have dem ??

[QUOTE=Lotte;781236]Hvad skal jeg give ham i stedet ?? Han elsker jo hans vådfoder …

Jeg prøver at gå på apoteket og spøg om dem, hvor længe skal han have dem ??[/QUOTE]
Kan han ikke lide lidt “skånemad” som kalkun, kylling eller fisk ?

Det har han endnu ikke fået - skal jeg koge noget kylling og give dem ??