Melodi Grand Prix i Malmø, billetter?!

Det her er virkelig off topic :høhø:

MEN - vi leder med lys og lygte efter ledige billetter til Eurovisionens Melodi Grand Prix i Malmø på lørdag. De er umulige at skaffe! Er der ikke tilfældigvis nogen, som kender nogen, der ligger inde med billetter, de vil sælge?!

Hilsen fra ESC-nørderne :flag:

En hurtig google-søgning og en lille test på at bestille siger, at der ledige billetter … de skal bare købes via www.ticnet.se … Det lykkedes i hvert fald mig at få ‘forbooket’ to billetter til den nette sum af ca. 4000 SEK (de billige billetter er givetvis udsolgt)

Hvornår har du bestilt, syntes der står at forsalget sluttede i lørdags

der er nogle til salg her

[QUOTE=Johnny;1068088]der er nogle til salg her

Det var godt nok billigt, 1200 for 3 billetter. Måske vi skulle smutte der over på lørdag.

ups ups stoppp stands, havde ikke set datoen, de billeter er til fredag

Ja, jeg har også støvsuget den Blå Avis - og den tilsvarende svenske :slight_smile: Der er ingen billetter til selve finalen :thumbdown:

Ja, der har jeg også surfet rundt i næsten en time. Vi vil simpelthen ikke bruge 4000 kr på billetter - det er for fjollet :slight_smile: Men jeg prøvede faktisk at “lade som om”, jeg reserverede dem - og når jeg kom videre i systemet, var de også udsolgt. Så noget tyder på, alt er totalt udsolgt!

Der var et program i går på DR1 hvor man kunne vinde to billetter og i samme omfang nævnte de, at ALT er udsolgt og at vinde dem pt. er eneste mulighed

Ja - det er også derfor, vi må tage alternative søgemetoder i brug :smiley: