Melvin, Leon og Arvid

De tre hitter er elsket i deres nye hjem :face_with_hand_over_mouth::smiling_face_with_three_hearts:

24 Synes om

De er kopier af mine tidligere drenge … Spotty, Miden og Bølle-Bjørn :hjertehop:

8 Synes om

Det ligger åbenbart til navnet… hitte-spotty skriger så det er helt vildt :flushed: Jeg viste ikke så lille en kat kunne have så stor stemme :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 Synes om

Jeg kendte ikke Spotty i den alder, men hold nu kæft, som han kunne bræge :hear_no_evil:

9 Synes om

Passer meget godt ind i Siam-flokken :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Synes om

Skønne killinger :heart_eyes: - hvad er historien om dem, ud over at Ulla ikke er helt enig i den betragtning…? :smirk:

3 Synes om

De er født af en husmissemor, der blev kørt ned. Ejerne havde ikke mulighed for at flaske og via Inges Kattehjem fik vi kontakt med hinanden :slightly_smiling_face:

5 Synes om

Det er nogle heldige missebørn :hjerte:

Og når nu Ulla ikke vil have dem, så er det godt, de har hinanden og det ikke kun var én killing, du fik til låns :slight_smile:

10 Synes om

I må lige hilse på

Melvin

Leon

Arvid

22 Synes om

:smelter: :smelter: :smelter:

6 Synes om

Hvor ser de søde ud :smelter:

6 Synes om

:smelter:

3 Synes om

Min datter har forelsket sig i Arvid, hendes kæreste i Melvin men i sidste ende er de nok alle ledige :wink:

7 Synes om

Åh hvor er de dejlige :heart_eyes:

3 Synes om

Hvordan går det med husmislingerne? :blush:

4 Synes om

Jeg skal på besøg i morgen :wink: Men de spiser næsten selv, og verden bliver udforsket. :smiling_face_with_three_hearts:

12 Synes om

Hu ha… de er søøøøøøøde, kluntede, sjove og kære :smiling_face_with_three_hearts:

Arvid og Leon bøvler

Arvid, en rigtig stribemis, der stanger og spinder :smiling_face_with_three_hearts: Meget menneskesøgende og også en killing/kat man ufrivilligt træder på, for an er altid omkring fødderne.

Leon. Den mindste men med de vildeste knurhår :flushed: Han er speciel og selvom han er kærlig og dejlig, er han enspænderen i kuldet.

Melvin, den undersøgende og eftertænksomme killing. Hans snude er knald lyserød og det er bare så fint :smiling_face_with_three_hearts:

Leon har barberet sine brødre, så jeg aner ikke hvor “vilde” deres knurhår er :face_with_hand_over_mouth:
Leon og Melvin har en meget plysset pels, og jeg har en mistanke om de ikke er helt korthårede.

18 Synes om

Snedig kat … så er der ingen konkurrence om de vildeste knurhår :tihi:
Men hvor er de dog skønne :smelter: :smelter: :smelter:

5 Synes om

Jeg troede din datter ville beholde Melvin?
Det var jeg glad for, for så behøvede jeg ikke blive fristet til en ny Mide-baby :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

Du siger bare til, så laver vi en stafet mere :slem:

6 Synes om