Mens vi venter tråd :p

Hold da fest, en babyvom! :uha:

Jeg tror mit bud på 7 netop er blevet meget mere realistisk :thumbup:

Sikke en vom at rende rundt med :uha:

Jeg holder stadig på seks :høhø:

Jeg vil godt byde ind med 9. :høhø:

7 er altså sådan et godt tal :rock:

Så vil jeg da selv komme med et bud :høhø: … jeg ved godt hun ser enorm ud men hun har altså kun taget ca. 1 kg på, så 9 … :uha: … er altså udelukket Marie :stuck_out_tongue: … 7 vil jeg også blive noget overrasket over MEN hun ER skæv lige nu, så mit bedste bud er 3, 4 eller 5 chokolademaskede grimlinger … mest sandsynligt er 5 nok … spændingen bliver udløst om 7 til 13 dage :love2:

Hvad vinder jeg, når hun nu får 7 store smukke bicolor mislinger? :stuck_out_tongue:

En rejse lige hvor du vil hen i verden :rock: … No Problemo :tihi:

Helst hvor der gror masser af peber, kunne jeg tænke mig :thumbup:

Huskede du at krydse dine fingre mens du sagde det?? :kryds:

Det behøver hun ikke - jeg vil endda også love Birgit en ferierejse, hvorhen hun vil, hvis Bonni får 7 bicolour kiillinger :høhø:

Lidt billeder af de nye små … 3 stk som jeg sagde :stuck_out_tongue:

Er lidt i tvivl om, hvad farve denne her er … ligesom jeg er overbevidst om de alle er dreng :høhø:

Hvor er de fine.:hjerte: Stort tillykke med flokken.:thumbup:

Samlet størrelse på killingerne passer det nu med 6 killinger :cool: Stort tillykke med dem! Bliver interessant at se hvad ham med den spøjse farve ender med at være :slight_smile: Han ser i hvert fald mærkelig ud for en tabby… Ligner næsten mere en høj grad af smoke

Ja, de 3 + foster + kæmpe killingen passer med 6 almindelige killinger vægtmæssigt men 3 rigtige giver altså kun 3 uanset, hvordan vi vender og drejer dem :tihi: … tror han er en homozygot 25’er og det er sådan det ser ud på en orientaler når de er tabby uden striber … smoke kan han helt sikkert ikke være, for så har Bonni og Sami skjult det godt :uha:

Anne P - Jeg synes bare det er for diffust, der hvor han er lysere… Men vi må se :slight_smile: Jaeh, Bonni er jo blå og med en sølv mor. Er en klassisker at lav grad sølv kan gemmes godt på en blå. Men det synes jeg så heller ikke at han ligner alligevel… Så jeg glæder mig til at se nye billeder løbende, så vi selvfølgelig kan følge udviklingen indgående, ikk’ Anne? :fnis:

Lidt friske billeder fra i aften :hjerte:

Et stk meget rund sort dreng :høhø:

Et stk ikke særlig samarbejdsvillig sort ticked dreng :stuck_out_tongue:

Og til sidst men absolut ikke den mindste et stk rund måske chokolade dreng :muhaha:

Så et par bonusbilleder

så gik man vist kold :høhø:

Smukke mor :hjerte:

Hvor er de altså dejlige Anne!! :hjerte:

Altså, jeg har åbenbart noget med sorte fyre… :smelter:

Åååhhh :wehuu: