Merci og Ninus

Ja ja aftalen var en enkelt kanin :wink: Men vi er endt med 2 skønne piger.

Vi havde bestilt en smuk rex vædder, men hun har døjet med lidt dårlig mave og da hendes bror blev til en søster, fik vi i stedet tilbudt denne skønhed.

Så må vi præsentere Merci, havanna rex dværgvædder - satinbærer

her med mor og søster

Så yndig

Hendes veninde er den lille pige Ninus som Linea har valgt, en skøn lille hotot MM teddy

her kan man se hvor lille hun er kun knap 375 gr og Balou på 1150 gr

Lige et mere :wink:

Hvor er de dog kære :slight_smile: - den hvide er altså spøjs - den ligner næsten et tøjdyr, lille pelsklump med ører og øjne. :tihi:

Skønne små ninuser. :hjerte:

Hvor er de søde :hjerte::hjerte:

Hvor er de fine :hjerte:

Hvor store bliver de som voksne?

Uuuh krølleniner! Og ja den hvide ligner da godt nok totalt et tøjdyr :slight_smile: Nuttet!

[QUOTE=Pernille DL;1056261]Hvor er de fine :hjerte:

Hvor store bliver de som voksne?[/QUOTE]
Merci skulle blive omkring 1600-1800 gr som voksen og Ninus omkring de 1000 gr. Så de bliver ikke vildt store. Merci er jo dværgvædder, mens Ninus er lavet på stammer af hermelin og dværg teddyer, forældrene var på 900-1100

Hi hi ja da de på Claus job havde spurgt hvad race Linea var endt på havde han sagt en perserkanin :slight_smile:

De er begge kære, men den hvide er altså fuldstændig må røre :hjerte:

:hjerte::hjerte:

Hvor er de bare SKØNNE - tillykke med dem

Neeeeeeej hvor er de bare nuttede :smelter:

Hvor er de fine :smelter: Tillykke med dem:-)

De er da bare for kære!

Jeg er helt vild med den brune især :hjerte:
Rune kom så til at udstøde et ‘nurh’ da han så den bette hvide :tihi:

Har du overvejet vennen til ody blir nødt til at være en rex-kat? Så du både har rex og perserkanin og rex og perserkatte :wink:

[QUOTE=Lykke;1056954]De er da bare for kære!

Jeg er helt vild med den brune især :hjerte:
Rune kom så til at udstøde et ‘nurh’ da han så den bette hvide :tihi:

Har du overvejet vennen til ody blir nødt til at være en rex-kat? Så du både har rex og perserkanin og rex og perserkatte ;)[/QUOTE]
Hi hi ja har faktisk kigget på rex misling, men Cody kommet til pt og nøjes med en skøn exo dreng :wink:

Øj, hvor får man lyst til at få kanin, når man ser sådan nogle skønne uldtotter :inlove:

Tak skal I alle have, de er så skønne. Stille og rolige og nemme at håndtere, de kommer jo selv hen når man åbner buret eller ser os uden for løbegården. Lige nu putter Ninus med en syg Linea , mens Merci ligger helt fladet ud på et tæppe på gulvet med killingerne. Jo jo der er hygge inden de skal ud på græs :slight_smile:

Hvor er de søde begge to :slight_smile:

Tænk viste slet ikke der fandtes sådan nogle kaniner :smiley:
Den er yndig den hvide, det ligner den har fået eyeliner på :slight_smile:

De er simpelthen så dejlige. I disse dage ervdecret meget inde for Linea ligger syg,mmen de nyder nogle timer på græs. Og jeg må jo erkende at dette ikke bliver sidste rex kanin her. Jeg er så betaget og forelsket i Merci. Men havde også fået meget ros af andre om denne opdrætter