Mere fra Ree Park [MANGE billeder]

[QUOTE=TrekkieGrrrl;905255]Skildpadderne? :frowning: Jeg så slet ingen skildpadder. Men jeg tror vi gik lidt i ring for jeg så heller ikke gepardungerne selv :frowning: Til gengæld så Manden ikke dværgodderne og fiskekatten :slight_smile:

Men skildpadder… så jeg altså slet ikke. Og Manden havde heller ikke fotograferet nogen :frowning:

Sjovt, jeg tror det er første gang jeg ser en klæg. Og jeg kan godt undvære sådan nogle blodsugere. I går aftes begyndte biddet at klø helt vildt og NU er det hævet og rødt… men i det mindste klør det ikke mere (kun når jeg kigger på det :tihi:)[/QUOTE]

De har kæmpestore Sporeskildpadder!! :wehuu:
Det var en skam du ikke så dem…de er så fascinerende…
Men man skal altid springe noget over, så der er en grund til at komme tilbage.:thumbup:

Klæg…pyha jeg kan snakke om dem længe
For mange år siden, da jeg arbejde på en planteskole blev jeg tit stukket af dem i ansigtet…omkring øjnene.
Jeg kunne ikke tåle dem, så jeg hævede helt vildt op ( halve ansigt, med helt lukkede øjne ) og fik det faktisk ret skidt.
Nu er jeg blevet stukket så mange gange, at jeg ikke hæver så meget mere.
Men de klør helt vildt…især nogle dage senere end man er blevet stukket.

Heldigvis har vi dem mest her på vores mark…men stadigvæk er det da lykkes mig, at blive ædt af dem!!
Jeg kan nu også få myggestik i januar, så de er bare ekstra vilde med mig!:uha:

Og så mærker man det HVER gang man bliver stukket af en klæg…det gør sk*de ondt!!

Åh ja jeg kan da egentlig godt huske de skildpadder fra sidst vi var der. Hm. Gud ved hvor de var flyttet hen. De er ellers sjove :slight_smile:

Heh det med myggestik i januar, det kan jeg også præstere. Myg ELSKER mig (og lopper og lus og andet blodsugende kravl :S)

Måske har jeg bare troet det var myg tidligere, når jeg er blevet ædt af en klæg? selvom det egentlig ikke ligner et myggestik… jeg har aldrig rigtig vidst noget om klæg. Jeg vidste der var noget der hed sådan og det var omtrent det :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;905298]Åh ja jeg kan da egentlig godt huske de skildpadder fra sidst vi var der. Hm. Gud ved hvor de var flyttet hen. De er ellers sjove :slight_smile:

Heh det med myggestik i januar, det kan jeg også præstere. Myg ELSKER mig (og lopper og lus og andet blodsugende kravl :S)

Måske har jeg bare troet det var myg tidligere, når jeg er blevet ædt af en klæg? selvom det egentlig ikke ligner et myggestik… jeg har aldrig rigtig vidst noget om klæg. Jeg vidste der var noget der hed sådan og det var omtrent det :)[/QUOTE]

Altså modsat til myggestik, så syntes jeg altid, at man mærker et klægstik.
Og de hænger tit i, hvis man prøver at slå dem væk…
Lede krapyler!!

Jeg var i Ree sidste sommer og der var de der…
De var i den der retning hvor vandet også er…( drøngo forklaring, ikk??)

Virkelig smukke billeder! Tusinde tak for kigget. :slight_smile:
Jeg gad så godt i Ree Park igen, men ak det må jeg tænke mig til.

fantastiske billeder :slight_smile: :respekt:

det kunne jo være KG skal arrangere en tur - det har vi jo gjort før :slight_smile:

det var en fantastisk dag…

[QUOTE=Battlestar;905391]fantastiske billeder :slight_smile: :respekt:

det kunne jo være KG skal arrangere en tur - det har vi jo gjort før :slight_smile:

det var en fantastisk dag…[/QUOTE]

Øj ja det ku’ være fedt!

Hvis det er, så kan jeg levere en mand med kørekort til bus. Altså ikke bare mini- men rigtig bus :slight_smile: De er vist bare møgdyre at leje… og jeg tror ikke Lej Et Lig har busser?

Kanon gode billeder! Tusnd tak for kigget :ok:
Hvor ligger den dyrepark egentlig henne?

Den ligger ude på Lars Tyndsk*ds mark på Djursland :slight_smile: I Gravlev. (og det ved vi jo allesammen hver er ;))

Ja, tænk, det ved ‘vi’ faktisk, hvor er - for ‘vi’ har boet næsten lige ved siden af…på Hedegården, Rosmus Hede…:cool2:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;905490]Den ligger ude på Lars Tyndsk*ds mark på Djursland :slight_smile: I Gravlev. (og det ved vi jo allesammen hver er ;))

Næh, den slags viden er åbenbart ikke nedarvet (min mor var fra de kanter - Fjellerup) :smiley:

Så tak for kortet. :ok:

Heheh ja der bor vel mennesker derude :wink: men der er fiseme langt imellem dem L

Hvis ikke det var fordi jeg har været der en del gange efterhånden… så ville jeg ikke ane hvor det er L

[QUOTE=Ann R;905507]Næh, den slags viden er åbenbart ikke nedarvet (min mor var fra de kanter - Fjellerup) :smiley:

Så tak for kortet. :ok:[/QUOTE]

Hvor sjovt :slight_smile: Og selv tak :slight_smile: