Mere fra Ree Park [MANGE billeder]

Vi brugte så det dejlige vejr i dag til at tage i Ree Park. Det var vi ikke de eneste der havde gjort L

Men skønt var det, dyrene har efter min mening tæt på optimale betingelser derude. Og der var MASSER af nuttede dyrebørn :slight_smile:


Gepard på lang afstand


Arabisk Sandkat


Arabisk Sandkat igen


Vældig kælen Felis Domesticus :wink:


Fiskekat


Fiskekat


Løvefar


Løveunge :hjerte:


Hele Familien Løve


Det er VARMT at være en missekat…


Det er næsten som at være hjemme :wink:


Gepardunger


Flere gepardunger


Gepardmor


Der var også ulveunger


og præriehunde


Kys-kys


Bjørneunger


“Herr Nilsson”


en mystisk myg der havde udset sig mig som måltid


Fantastisk flot papegøje


Nuttede dværgoddere


og selvfølgelig katta-lemurer… jeg ELSKER kattaer :hjerte:

Billederne er en blanding af Mandens, Andreas og mine egne, venligst udlånt til formålet :slight_smile:

Rigtig gode billeder :ok:

Manner for nogle smukke billeder!!

Sikke dejlige billeder, tænker tilbage på i fredags. Der havde vi en kanontur i Ree Park og det bliver ikke sidste gang vi kommer der.

skønne billeder :ok: Ree Park er et af mine helt store favoritsteder, og ja jeg tror at det er et paradis for dyrene :pote::pote:

Lækre billeder :ok:

Jeg har aldrig været i Ree Park, men skal vist overtale forældrene til en tur dertil her i sommer :pote:

Dejlige billeder - super gode af gepard ungerne.

Dejlige billeder. Min favorit er sandkatten :slight_smile:

Tak :slight_smile: Det er Manden der har taget dem med sin blære-tele L

Ja den er så sød! Den ligner sådan en almindelig kat. Og så alligevel ikke… med dens superbrede hovede. Den er altid noget af det første vi skal hen og hilse på. Eller de, for der er to :slight_smile:

Dejlige billeder, jeg er vild med Ree park.

Den mystiske myg ligner en klæg, og hos os giver det kæmpe kløende plamager.

Aha altså sådan en kvægmyg-ting? Jeg blev faktisk først opmærksom på at den ikke bare var en almindelig myg da jeg fandt ud af at den mere bed end stak - og mere end én gang, den lille s*tan…

Nå den har nu ikke generet, det klør meget mindre end et almindeligt myggestik… så jeg foretrækker klæg frem for myg så L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;904132]Aha altså sådan en kvægmyg-ting? Jeg blev faktisk først opmærksom på at den ikke bare var en almindelig myg da jeg fandt ud af at den mere bed end stak - og mere end én gang, den lille s*tan…

Nå den har nu ikke generet, det klør meget mindre end et almindeligt myggestik… så jeg foretrækker klæg frem for myg så L[/QUOTE]

Det gør jeg så ikke. Lad mig sige det sådan, at jeg fik et stik i trussekanten :tihi: i forgårs og i går morges kunne mine lårbasser gnide mod hinanden, og siden i går eftermiddags har det kløet som bare satan.

Skønne billeder - og jeg noterer mig, at de også har Sandkatte. Spændende…:ok:

VILDT flotte billeder! Og ja, Ree Park er absolut et sted, der kan anbefales…dyrene har det faktisk helt hæderligt. :slight_smile:

(Ikke som i Københavns Zoo…puha, dér kan jeg altså ikke tåle at være, bliver alt for ked af det… :-()

Flotte billeder :slight_smile:

Wow, nogle skønne billeder! Sikken nogle smukke katte af forskellige arter… Sandkattens udtryk er da ikke til at stå for på det første billede! :tihi: :inlove:

Wow nogle fine billeder!!
Og ang. den der klæg!! Årh vi har så mange af dem her. Jeg tror, jeg har omkring 30 stik…uden at overdrive!! :argh:

HVORFOR FILAN ER DER INGEN FOTOS AF SKILDPADDERNE!!! :venter:

Dejlige billeder! Jeg ville ønske at jeg selv var der.:slight_smile:
Den arabiske sandkat har jeg ikke hørt om. Den er flot (og ser sød ud).:høhø:

[QUOTE=Sannela;905011]Wow nogle fine billeder!!
Og ang. den der klæg!! Årh vi har så mange af dem her. Jeg tror, jeg har omkring 30 stik…uden at overdrive!! :argh:

HVORFOR FILAN ER DER INGEN FOTOS AF SKILDPADDERNE!!! :venter:[/QUOTE]

Skildpadderne? :frowning: Jeg så slet ingen skildpadder. Men jeg tror vi gik lidt i ring for jeg så heller ikke gepardungerne selv :frowning: Til gengæld så Manden ikke dværgodderne og fiskekatten :slight_smile:

Men skildpadder… så jeg altså slet ikke. Og Manden havde heller ikke fotograferet nogen :frowning:

Sjovt, jeg tror det er første gang jeg ser en klæg. Og jeg kan godt undvære sådan nogle blodsugere. I går aftes begyndte biddet at klø helt vildt og NU er det hævet og rødt… men i det mindste klør det ikke mere (kun når jeg kigger på det :tihi:)

[QUOTE=Apollo;905219]Dejlige billeder! Jeg ville ønske at jeg selv var der.:slight_smile:
Den arabiske sandkat har jeg ikke hørt om. Den er flot (og ser sød ud).:høhø:[/QUOTE]

Ree Park er det eneste sted i Danmark hvor de er. De er åbenbart hyper-sjældne. Her er lidt om dem, og et billede af en sandkattekilling :slight_smile: