Mere Timmendorf

Ja ja…lidt mere skal I have fra den udstilling. Jeg vil ønske Diana, Marsini stort tillykke med Gumpens EC titel…men især vil jeg ønske dig tilykke med at dit eget opdræt - nemlig Marsini’s Head Over heals (flot navn…g) aka Kaptajn Haddock - vandt BIS ungdyr.

Ydermere skal der lyde et stort tillykke med Boomer’s og Indigo’s (tillykke til Sanni også :slight_smile: ) NOM - der må være en super oplevelse at se sit opdræt være i så høj kvalitet.

Kh Gitte

Sorry - glemte lige at skrive tillykke til alle i andre med de superflotte resultater :slight_smile:

Tusind tak Gitte [bigloony] [bigloony] [bigloony] Ja, det var en utrolig oplevelse at opleve. Både da Forrest fik sin EC titel og da min lille kaptajn kom på scenen og vandt :smiley: :smiley: :smiley: Og Boomer og Indigo ligeledes var på scenen. Jeg var bare så stolt og glad.En helt utrolig dag, som jeg vil huske længe.

Kæmpe Kæmpe stort tillykke
-bananer -bananer

Også fra mig skal der lyde et stort TILLYKKE… det MÅ være stort, når det er “egen avl”
-partytime [smilie=hate-bravo.gif] -bananer

Også et KÆMPE tillykke herfra [bigloony]

Rigtig flot resultat -partytime

Tusind tak for lykønskningerne [bigloony] Det var bestemt en dejlig dag med masser af spænding.