Jeg fik taget et rigtig godt billede af Medea med mit nye kamera. Jeg kunne sidde helt ovre i sofaen og tage det, så tror slet ikke hun opdagede det Nok derfor det blev vellykket :høhø:
Hvor er hun smuk - skøn farve!
Wow! Smukke misser
Hvor er hun smuk
Det er et rigtig godt foto
Ja, det er blevet godt. Hun er dog en imponerende dame.
Tak
Medea virker lysere end Gia (der har ret meget sort i sin tabby), men sød er hun, godt foto
dejlig missetat, CAmilla
Ja, man får sådan en lyst til at klø hende forsigtigt i næsegruben. Det elsker persere ofte, så lægger de hovedet tilbage og bliver helt salige
Tak, ja jeg synes også det er en rigtig fin farve til en mis
Tusind tak
[QUOTE=Coon Danica;827723]Hvor er hun smuk
Det er et rigtig godt foto :)[/QUOTE]
Tak Ja, jeg synes det blev vellykket. Er rigtig glad for mit nye kamera, det er meget nemmere at tage gode billeder
Tak, ja det er hun helt bestemt
[QUOTE=MiSi;827814]Tak
Medea virker lysere end Gia (der har ret meget sort i sin tabby), men sød er hun, godt foto :-)[/QUOTE]
Ja, hun er desværre ikke så tydelig i sit mønster - en af grundene til at hun ikke duer til udstilling (det og så hendes lange tud ), men synes nu hun er så fin alligevel
Tusind tak
Ja, det kan hun godt li’. Så åbner hun sådan munden lidt og lukker øjnene og nyder det
[QUOTE=Camilla;827852]
Ja, hun er desværre ikke så tydelig i sit mønster - en af grundene til at hun ikke duer til udstilling (det og så hendes lange tud ), men synes nu hun er så fin alligevel
Ja, det kan hun godt li’. Så åbner hun sådan munden lidt og lukker øjnene og nyder det [/QUOTE]
Nåh sådan Jeg har ikke særlig godt tjek på alt det. Som sagt: Sød Medea, der slet ikke lever op til sit navn.
Sender “cyber-næsenus”, kan lige se hende for mig. Mine 2 gør jo det samme
[QUOTE=MiSi;827867]Nåh sådan Jeg har ikke særlig godt tjek på alt det. Som sagt: Sød Medea, der slet ikke lever op til sit navn.
Sender “cyber-næsenus”, kan lige se hende for mig. Mine 2 gør jo det samme :-)[/QUOTE]
Hehe, nej navnet er måske ikke så velvalgt Men vi plejer også bare at kalde hende “Dullen”
Wow! Hold da helt op en øjenfarve og et blik! Hvor er hun skøn
Hvor er hun fin
Wauw hun er smuk! Sikke øjne!
Tusind tak Ja hendes øjne kommer rigtig til udtryk på det billede
Tak Gitte
Mange tak
Dullen takker mange gange for jeres søde kommentarer :love2:
[QUOTE=Camilla;830215]Tusind tak Ja hendes øjne kommer rigtig til udtryk på det billede
[/QUOTE]
Så lidt, ser hun også så imponerende ud til daglig?
Hehe, ja det gør hun. Hun har også meget attitude og mener selv det er hende der bestemmer
Camilla hun er rigtig dejlig