Mest til MiSi - en Giafarvet mis!

Jeg fik taget et rigtig godt billede af Medea med mit nye kamera. Jeg kunne sidde helt ovre i sofaen og tage det, så tror slet ikke hun opdagede det :tihi: Nok derfor det blev vellykket :høhø:

Hvor er hun smuk - skøn farve!

Wow! Smukke misser :slight_smile:

Hvor er hun smuk :wehuu:
Det er et rigtig godt foto :slight_smile:

Ja, det er blevet godt. Hun er dog en imponerende dame. :slight_smile:

Tak :slight_smile:
Medea virker lysere end Gia (der har ret meget sort i sin tabby), men sød er hun, godt foto :slight_smile:

dejlig missetat, CAmilla :slight_smile:

Ja, man får sådan en lyst til at klø hende forsigtigt i næsegruben. Det elsker persere ofte, så lægger de hovedet tilbage og bliver helt salige :hjerte:

Tak, ja jeg synes også det er en rigtig fin farve til en mis :smiley:

Tusind tak :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;827723]Hvor er hun smuk :wehuu:
Det er et rigtig godt foto :)[/QUOTE]

Tak :hjerte: Ja, jeg synes det blev vellykket. Er rigtig glad for mit nye kamera, det er meget nemmere at tage gode billeder :slight_smile:

Tak, ja det er hun helt bestemt :tihi:

[QUOTE=MiSi;827814]Tak :slight_smile:
Medea virker lysere end Gia (der har ret meget sort i sin tabby), men sød er hun, godt foto :-)[/QUOTE]

Ja, hun er desværre ikke så tydelig i sit mønster - en af grundene til at hun ikke duer til udstilling (det og så hendes lange tud :tihi:), men synes nu hun er så fin alligevel :inlove:

Tusind tak :slight_smile:

Ja, det kan hun godt li’. Så åbner hun sådan munden lidt og lukker øjnene og nyder det :tihi:

[QUOTE=Camilla;827852]
Ja, hun er desværre ikke så tydelig i sit mønster - en af grundene til at hun ikke duer til udstilling (det og så hendes lange tud :tihi:), men synes nu hun er så fin alligevel :inlove:

Ja, det kan hun godt li’. Så åbner hun sådan munden lidt og lukker øjnene og nyder det :tihi:[/QUOTE]

Nåh sådan :slight_smile: Jeg har ikke særlig godt tjek på alt det. Som sagt: Sød Medea, der slet ikke lever op til sit navn.
Sender “cyber-næsenus”, kan lige se hende for mig. Mine 2 gør jo det samme :slight_smile:

[QUOTE=MiSi;827867]Nåh sådan :slight_smile: Jeg har ikke særlig godt tjek på alt det. Som sagt: Sød Medea, der slet ikke lever op til sit navn.
Sender “cyber-næsenus”, kan lige se hende for mig. Mine 2 gør jo det samme :-)[/QUOTE]

Hehe, nej navnet er måske ikke så velvalgt :stuck_out_tongue: Men vi plejer også bare at kalde hende “Dullen” :smiley:

Wow! :besvimer: Hold da helt op en øjenfarve og et blik! Hvor er hun skøn :inlove:

Hvor er hun fin :slight_smile:

Wauw hun er smuk! Sikke øjne! :slight_smile:

Tusind tak :hjerte: Ja hendes øjne kommer rigtig til udtryk på det billede :slight_smile:

Tak Gitte :slight_smile:

Mange tak :inlove:

Dullen takker mange gange for jeres søde kommentarer :love2:

[QUOTE=Camilla;830215]Tusind tak :hjerte: Ja hendes øjne kommer rigtig til udtryk på det billede :slight_smile:
[/QUOTE]

Så lidt, ser hun også så imponerende ud til daglig? :slight_smile:

Hehe, ja det gør hun. Hun har også meget attitude og mener selv det er hende der bestemmer :tihi:

Camilla hun er rigtig dejlig :slight_smile: