Jeg skal ud at fejre min fødselsdag, så kan desværre ikke se det.
Jeg går nu heller ikke så meget op i det, men det er da okay baggrundsstøj, og så kan man bedre følge med i den efterfølgende debat, når man har set det.
[QUOTE=Eva;1243264]Så er det i morgen, det går løs igen - skal nogen herfra se det?
[/QUOTE]
Ikke om så nogen ville betale mig for det - det er en af mine yndlingsaversioner
Jeg ser det som regel og skal også i år. Da jeg var barn havde min familie en tradition, hvor man samledes og spiste god mad og så det. Lidt som Lisbeth beskriver. Så for mig er der så mange gode minder og så meget hygge forbundet med MGP at jeg stadig ser det, selvom jeg ikke synes musikken er fantastisk.
Jeg er ikke så vild med dem svenske sang i år. Jeg har lidt fået den russiske på hjernen. Og så synes jeg også Englands er ok.
jeg har i det meste af mit liv set mgp, men iår gør jeg det ikke. jeg vil simpelt hent ikke byde mine musikalske ører den slags.
jeg så den 1 semifinale og ingen og jeg mener virkelig ingen af sangene var værd at lytte til. jeg syntes det er tragisk at det ikke er bedre rent musikalsk.
kvaliteten er mere end dalende og det bliver værrere og værrere for hvert år der går
nåja og så burde man jo efterhånden kalde det for østeuropæisk melodi grand dunde.for det er jo alle landene fra øst der styrer showet efterhånden.
Selvfølgelig skal jeg se det, jeg er inkarneret MGP freak
Jeg er lidt skuffet over at Danmark er ude i kulden, men hvad stiller man op, når man havner i den forkerte gruppe - Meeeeen det var nu heller ikke den bedste som vandt for Danmark.
Jeg synes Sverige er okay god, jeg kan osse vældig godt li’ Australien’s - Men der er godt nok osse meget bras imellem.
[QUOTE=johnny;1243279]jeg har i det meste af mit liv set mgp, men iår gør jeg det ikke. jeg vil simpelt hent ikke byde mine musikalske ører den slags.
jeg så den 1 semifinale og ingen og jeg mener virkelig ingen af sangene var værd at lytte til. jeg syntes det er tragisk at det ikke er bedre rent musikalsk.
kvaliteten er mere end dalende og det bliver værrere og værrere for hvert år der går
nåja og så burde man jo efterhånden kalde det for østeuropæisk melodi grand dunde.for det er jo alle landene fra øst der styrer showet efterhånden.[/QUOTE]
Jeg er med på at østeuropæiske lande fylde mere i mgp nu, men de seneste år har det været azerbadjan, Sverige, Damark og Østrig der har vundet. Så jeg har svært ved at se, at de styrer showet… Samtidig har5 vesteuropæiske lande automatisk billet til finalen - på trods af meget få sejre i de sidate mange år.
[QUOTE=Eva;1243312]Jeg kunne umiddelbart bedst lide sangen fra Aserbajdsjan - og så mener jeg det var Ungarns, som jeg heller ikke synes, var så ringe endda
Men rigtigt, der var var meget bras imellem - men det er der jo hvert år :høhø:
Sjovt at Australien er med - men de er jo helt vilde med MGP down-under og hvis de vinder, så er de jo også med næste år, lidt spøjst egentlig [/QUOTE]
Ekstra spøjst bliver det hvis Australien vinder, så skal de ud og finde et europæisk land, som kan afholde showet for dem - De må endelig ikke be’ Danmark om det, for det var godt nok dyrt
Speakeren mumlede noget om, at hvis Australien vandt ville de måske bede Danmark om at holde Grand-Prix´et på grund af, at kronprinsesse Mary jo er derfra.
Men hvis de vinder og det skal holdes her, så må de vel selv punge ud for afholdelsen?
Det var godt nok en sej omgang. Det eneste som fik mig til at holde ud var spændingen mellem Rusland og Sverige - Som heldigvis endte ud til Sveriges fordel, som efter min mening havde en rigtig god sang, og FANTASTISK scene show.
Der var da bras imellem, men jeg sidder alligevel med en følelse af, at der var høj standard fra flere lande.