Microsoft office pakke?

Jeg fik en udgave med på min bærbar, da jeg købte den.
Den kunne så købes efter et stykke tid med rabat, hvilket jeg ikke fik gjort :frowning:

Men nu volder det mig mega mange problemer. Jeg kan godt skrive i filer, men så vil den ikke udskrive - Andre gange kan jeg slet ikke få lov til at skrive.
Jeg er SÅ træt af det nu og overvejer kraftigt at købe programmet.

Mine spørgsmål er så:

Er det nok at købe 2010 udgaven eller skal man købe 2013 udgaven, når jeg alligevel skal ud og købe på ny?
Nogle der ved, hvor man kan få det billigt?

[QUOTE=DK Mammarazzi;1064024]Jeg fik en udgave med på min bærbar, da jeg købte den.
Den kunne så købes efter et stykke tid med rabat, hvilket jeg ikke fik gjort :frowning:

Men nu volder det mig mega mange problemer. Jeg kan godt skrive i filer, men så vil den ikke udskrive - Andre gange kan jeg slet ikke få lov til at skrive.
Jeg er SÅ træt af det nu og overvejer kraftigt at købe programmet.

Mine spørgsmål er så:

Er det nok at købe 2010 udgaven eller skal man købe 2013 udgaven, når jeg alligevel skal ud og købe på ny?
Nogle der ved, hvor man kan få det billigt?[/QUOTE]

Jeg tror den billigste version er den som hedder Microsoft Office student. Den er lidt begrænset i forhold til den store pakken, men mener kun det er Access som mangler. Når man køber pakken får man 3 licenser med til brug på de computere man har i huset.

Jeg er glad for min som er version 2010 og tror ikke du får meget mere med 2013. (vidste ikke engang at der var kommet en ny)

I flg. EDB priser er det billigst pt. hos wupti.com Find den bedste pris på Office & regnskab | edbpriser.dk til 602,00 inkl. forsendelse.

Hold da op - jeg gav firehundrede et-eller-andet for et par måneder siden hos Fona! Det var 2010-udgaven med automatisk opdatering til 2013 :slight_smile:

Hvorfor ikke bare bruge Open Office? Den kan stort set det samme, og så er den gratis? Jeg lever fint med den til de ting, jeg skal bruge tekstdokumenter og regneark til :slight_smile:

Jeg synes personligt, at OpenOffice er træls og bruge. Men det er ikke fordi programmet fejler noget, men jeg er vokset op med office. Har altid brugt det i forbindelse med skole, arbejde og i privaten. Jeg havde simpelthen interesse i, at lære et nyt program at kende, når jeg var tilfreds med det gamle, omend det koster en del!

Jeg er heller ikke for glad for open office.
Min mand har det og selvom det skulle kunne arbejde fint sammen med Microsoft Office oplever jeg ofte problemer med ændringer i dokumenter når jeg åbner i Open Office.
Jeg finder det irriterende ofte at skulle ændre min opsætning på ny for at få et identisk udseende på mit dokument. Det kan godt være det er småting, men for mig fungerer det ikke.

Man kan jo altid prøve at installere Open Office, og hvis det så lever op til ens behov, så er det jo fint nok, og hvis det ikke gør, så er det prøvet, og man kan afinstallere det igen. Vi har jo alle forskellige behov :slight_smile:

Software-pakker kan generelt meget mere, end almindelige forbrugere behøver. Så den eneste grund til at købe nye udgaver er at undgå inkompatibilitet. Og når det er formålet, så skal man ikke købe den næstnyeste udgave. For så vil man løbe ind i inkompatibilitet igen om kort tid.

vh

Andreas

Tusind tak for jeres svar :slight_smile:

Jeg prøver at finde open office først, inden jeg bruger penge på noget andet :slight_smile:

Tak for tippet Jane, jeg vidste ikke, det fandtes :slight_smile:

Jeg bruger også Open Office, og synes det er lige ud ad landevejen når man er vant til Microsoft Office. :slight_smile:
Så som Jane siger; prøv det. Hvis du ikke synes om det, kan du jo bare købe MO.

Tilføjelse: Jeg var længe om at skrive indlægget, da jeg lavede en masse andre ting, men kan se at du er kommet til samme konklusion. :slight_smile:

Jeg mener at der findes en “Family” pakke der også giver tre licenser. Vi måtte købe en Office til Andrea sidste år da hun var på efterskole, der skulle de bruge det og ikke Open Office (fnys) - og jeg kan ikke huske hvad vi gav, men jeg er ret sikker på det ikke var 600. Og det er sådan en med tre licenser til.

Man får kun 1 licens ved Office2013 og 3 ved Office2010.