Microsoft officepakke

Jeg har købt ny bærebar pc som jeg modtager d 5 august. Jeg skal ud og have officepakken, da jeg på den gamle kunne køre på min brors men den kan ikke bruges mere nu.

Nogen der ved hvor jeg finder den billigeste pakke henne? jeg syntes nemlig priserne svinger meget. Det vigtigeste jeg skal bruge er excel og word alt det andet er bare ekstra. :slight_smile:

Prøv PRC Data i Viborg, der købte vi og fik den ret billig, ihvertfald i forhold til det vi skulle give andre steder.

Knus Elin

www.prcdata.dk

Ellers søg på google. Ofte giver de studierabat på office-pakken…

hvorfor kan den ikke bruges:)

jeg har lige set bilka havde den til en rimelig pris, eller dvs de har sådan et skilt over i bilka med de varer som de har på tilbud denne uge og som de så har sat yderligere ned.
jeg ka ikke huske hvad prisen var, men du bor jo osse ret tæt på en bilka mener jeg

[quote=Johnny;230857]hvorfor kan den ikke bruges:)

jeg har lige set bilka havde den til en rimelig pris, eller dvs de har sådan et skilt over i bilka med de varer som de har på tilbud denne uge og som de så har sat yderligere ned.
jeg ka ikke huske hvad prisen var, men du bor jo osse ret tæt på en bilka mener jeg[/quote]

Tak Johnny det vil jeg prøve at tjekke ud så :thumbup:

http://da.openoffice.org/ :fløjte:

En skam det ikke først er fra næste år, for der bliver det gratis

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article1194713.ece

[QUOTE=Felis;230891]En skam det ikke først er fra næste år, for der bliver det gratis

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article1194713.ece[/QUOTE]
eneste hage er så alle reklamerne og det faktum at outlook ikke er med i dealen… og så er det jo kun de private der kan nøjes med winmail der har glæde af det :S

Ja… men der er nu masser af muligheder uden at man behøver at betale formuer for Microsofts produkter…
OpenOffice til tekstbehandling… Firefox som browser… Thunderbird som mailprogram… alle er gratis at downloade :ok:
Det er de løsninger jeg har valgt - trods at jeg er selvstændig :slight_smile:
I stedet bruger jeg så lidt penge på internetsikkerhed…

[QUOTE=Ann K;230937]Ja… men der er nu masser af muligheder uden at man behøver at betale formuer for Microsofts produkter…
OpenOffice til tekstbehandling… Firefox som browser… Thunderbird som mailprogram… alle er gratis at downloade :ok:
Det er de løsninger jeg har valgt - trods at jeg er selvstændig :slight_smile:
I stedet bruger jeg så lidt penge på internetsikkerhed…[/QUOTE]

det har du helt sikkert ret i - bruger selv chrome som browser… - problemet for mig er at det eneste mailprogram der dækker mine behov er outlook… og det er det program der koster i officeopakken…

resten af pakken kan man sagtens bruge alle mulige andre programmer til - men lige præcis outlook er der ikke noget der kan erstatte ifht mine behov… :cry:

Gitze… har du prøvet Thunderbird?
Jeg har den ikke kun fordi den koster gratis, men fordi jeg simpelthen bare synes at det er et bedre program :slight_smile: Kan det Outlook kan og så lige lidt mere…

[QUOTE=Ann K;230947]Gitze… har du prøvet Thunderbird?
Jeg har den ikke kun fordi den koster gratis, men fordi jeg simpelthen bare synes at det er et bedre program :slight_smile: Kan det Outlook kan og så lige lidt mere…[/QUOTE]

ja jeg har prøvet det og programmet i sig selv er super!!! - men jeg har telefoner og div som jeg synkroniserer med, og der er det kun outlook jeg kan få synkroniseret med… jeg er dybt afhængig af at have en opdateret kalender :frowning:

Jeg købte 3 licens koder da jeg købte min, og har stadig to af dem. så hvis du kan nøjes med den der hedder Home and student så kan du få den ene kode for 1/3 del af prisen?:slight_smile:

Ah okay… min mobyboby har sin egen pc-tilføjelse og kan derfor bruges uanset program :slight_smile:
heldigvis - havde været lidt negativ indstillet, hvis jeg havde været tvunget til at skulle bruge Outlook igen…

Det er altid en rigtig god idé at tjekke priser på

www.edbpriser.dk

Det værende sig gældende for såvel software som hardware.

Kh Annette

hejsa sine

var lige i bilka og handle ind, jeg kom så lige i tanke om dig og officepakken, de vil ha 679 kr for den, det er så office 2007

[quote=Johnny;230982]hejsa sine

var lige i bilka og handle ind, jeg kom så lige i tanke om dig og officepakken, de vil ha 679 kr for den, det er så office 2007[/quote]

SUPER Johnny det er langt det billigeste jeg har hørt.:thumbup: Jge må i bilka. Igen tusinde tak:thumbup:

Open office kan jeg ikke arbejde i, jeg har det også installeret og kan slet ikek få det til at gøre som jeg vil i skrive programmet og det sammen med excel udgaven da det ikke er det samme formler de køre med desværre.

Hvis du har et studiekort, så kan du få den til 599,- hos Telia i uger 31-34.

jeg har købt pakken i Bilka som Johnny fortalte så TUUUSINDE tak Johnny for hjælpen :slight_smile:

Jeg bruger også openoffice og har det fint med det :slight_smile: