Kom og vær med på årets sidste JYRAK udstilling i Middelfart.
Lørdag Breed BIS for Maine Coon, søndag special show for hellig birma.
Absolut sidste tilmeldingsfrist er som altid fredag 14 dage før kl. 20,00, dvs. denne gang den 4. november, som også er sidste frist for (re-)vaccination.
En enkelt dommer er tilføjet efter plakaterne er lavet, nemlig Rui Pachecco fra Italien.
VH
Susanne¨
Jeg kommer begge dage med Blua og Rufus
Jeg er nødt til at kigge forbi - det er lige om hjørnet Det er længe siden (år) jeg sidst har været på katteudstilling. Ved nogen om Brita kommer med hittekatte standen? Vi kunne godt bruge nogle nye nullerputter
Dem glæder jeg mig til at møde
Mr. Flappe kommer søndag
Hittekat kommer med garanti på en JYRAK
Medmindre hun er ualmindeligt meget alvorligt syg, så kommer Britta Hun er en del af inventaret, slipper dog for at blive deponeret i containeren fra gang til gang
VH
Susanne
Må også hellere få tilmeldt en bimse så vi kan komme søndag… Men tror nu ikke det bliver mig der udstiller men 3 børn under 15… Noget siger mig nemlig at de mener at det at vise deres baby frem, kun er noget de kan gøre godt nok
(tror ikke showvasken bliver perfekt, for det lille kræ får jo nærmest ikke lov til at gå selv… Og skal han gå selv, står han og græder ved en dør til et barn løfter ham op som den prins han er…)
Er seriøst spændt på at prøve at udstille igen og så endda på min fødselsdag… Og så med en bimse som endda SKAL vaskes…
Jeg lader drengene blive hjemme, da der er udstilling i Polen kort forinden.
Men jeg kommer og trækker selvfølgelig i kitlen som steward begge dage
Kom endelig forbi og grams på dem.
Ruf er jo bette og han skal øve alt det han kan
Vi har tilmeldt to til Middelfart, men om det lykkedes at komme afsted alligevel må tiden vise, vi står jo midt i en køkkenrenovering og flytning, samt vores camper er stadig til reperation
Herfra er tilmeldt 1 MCO hankastrat, og jeg krydser for, at vi kan få nok katte til breed BIS
Vi skal nok nå det Der er stadig god tid til tilmeldingsfristen udløber, og både MCO og NFO er mere end halvvejs med tilmeldingerne Vi glæder os SÅ meget til at se jer
VH
Susanne
Hvad med ham jeres røde europé dreng? Skal han prøve med en tur? Han var i hvert fald rigtig pæn som killing
Jeg har tilmeldt de to yngste begge dage. Lørdag kommer en af mine killingekøbere fra sjælland med hendes 3 europëer, hvor den yngste er 6 måneder. Jeg har derfor overtalt ejeren af de andre 2 i kuldet til også at tage med, og lokket hende til at tilmelde den ene af hendes 2 til alm. bedømmelse også. Så vi må se om det kunne være noget hun synes om Der kommer så mange af mine solgte katte at jeg kan stille op i opdræt lørdag med 8 katte, så vidt jeg lige kan lure
Søndag er det så bare mine 2 og en stewardtjans
Er han stadig, men tvivler på han gider…
Han synes ikke det fedeste er at blive løftet, for han vil helst selv gå og 2 nybegyndere i et bur kan ende som en dårlig oplevelse. Vi har nemlig snakket om det, men vi tror vi skal vente lidt, for han er igang med at se det sjove i alt, men er stadig så meget killing at han ikke vil gå glip af noget… Så han venter lige…
Enig ift de to nybegyndere. De behøver jo dog ikke dele bur? Ja, jeg lokker
En del européer, der har fået lov at bestemme en del i hjemmet udvikler den holdning til at blive løftet Jeg oplever dog ikke at det er det samme for dem på udstilling, hvor de er meget på udebane og deres mennesker er det trygge og velkendt Uanset om lige han kommer med eller ej, så fedt at I kommer og udstiller igen
Herfra er der tilmeldt det evige makkerpar (for at støtte op omkring MCO Breed BIS), og så har jeg meldt mig til kitteltjeneste - dommereksamen lørdag og alm. søndag
Frank får også lov til at komme med den her gang
Vi har valgt at svigte udstillingen denne gang og koncentrere os om at få gjort vores nye hjem klar til indflytning.
Vi vil glæde os til at se jer til januar
Husk tilmeldingsfrist til Middelfart - fredag kl. 20
Så skal vi så småt til at skubbe lidt til hinanden og finde de sidste tilmeldinger til Middelfart
Lige nu mangler jeg:
7 MCO om lørdagen
7 øvrige kategori 2 om lørdagen
Alle de SBI folk orker slæbe med søndag
HUSKATTE: 3 hanner lørdag og 2 hanner søndag, men gerne flere
Der er jo tid endnu, men det er nemmere at være i lidt god tid, end gå i panik fredag kl. 19,55 hvor man ikke har styr på sit login
Giv den gas, så vi kommer i mål inden fredag i sidste sekund - vi er der næsten med de fleste punkter