Mig og Charly

Hvor mange af os husker ikke den film :smiley:

Den sendes lige nu på TV2 Charlie. Faktisk ret sjovt at se den igen, efter alle disse år.

det er bare en rigtig fantastisk film, jeg syntes bare allan olsen er gennemført i den film og så lige jens okking som den store bilforhandler.
filmen er jo optaget i silkeborg og omegn og er man kendt i området er der en del der ikke hænger sammen hvad angår kulisser og steder, men det er små detaljer, efterfølgeren charlie og steffen er osse en ret god film.
syntes faktisk en del af de danske ungdomsfilm film der blev lavet midt 70 til midt 80 er supergode, desværre er der en del af dem man ikke ka få, da de ikke er udgivet på dvd

Den husker jeg glimrende.
En dejlig film…jo…:slight_smile:

[quote=Johnny;336553]det er bare en rigtig fantastisk film, jeg syntes bare allan olsen er gennemført i den film og så lige jens okking som den store bilforhandler.
filmen er jo optaget i silkeborg og omegn og er man kendt i området er der en del der ikke hænger sammen hvad angår kulisser og steder, men det er små detaljer, efterfølgeren charlie og steffen er osse en ret god film.
syntes faktisk en del af de danske ungdomsfilm film der blev lavet midt 70 til midt 80 er supergode, desværre er der en del af dem man ikke ka få, da de ikke er udgivet på dvd[/quote]

Den er udgivet på DVD…
Det er ikke længe siden, jeg købte den som gave. :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;336576]Den er udgivet på DVD…
Det er ikke længe siden, jeg købte den som gave. :)[/quote]

åh ja både mig og charlie og charlie og steffen er udgivet på dvd, men jeg tænker på nogle af de andre ungdomsfilm fra den periode, bla filmene måske ku vi, ballerup boulevard osv

Pokkers, ser først denne tråd nu, den skulle mig og Charley ellers ha’ set sammen.

Apropos, da vi købte Chili var navne-overvejelserne også inde over Maj, så vi kunne kalde på Maj og Charley
:slight_smile: