Mig og mine venner

Tut synes, at ham er døøøøgtig…

NORBIT ?!

Det var da det skønneste navn til en kat, jeg har hørt længe…
:wehuu::wehuu:[/QUOTE]

Ja ham skulle du have oplevet… en rigtig KO-kat…han bor i dag hos min søn…
Fræk som en slagterhund siges der… hi hi
juleaften skulle familien derud… Ronni og Pernille havde dejligt køligt sted til flæskestegen…uha…det havde Norbit fundet…og rendte med det han kunne løfte af stegen hi hi
Det blev opdaget og vi nåede at få dejlig mad til juleaften…altså noget måtte skæres fra …
jeg vil så gerne gå i mine gemmer og finde den skønne Norbit…han var sød…

[QUOTE=Coon Danica;555266]Ja ham skulle du have oplevet… en rigtig KO-kat…han bor i dag hos min søn…
Fræk som en slagterhund siges der… hi hi
juleaften skulle familien derud… Ronni og Pernille havde dejligt køligt sted til flæskestegen…uha…det havde Norbit fundet…og rendte med det han kunne løfte af stegen hi hi
Det blev opdaget og vi nåede at få dejlig mad til juleaften…altså noget måtte skæres fra …
jeg vil så gerne gå i mine gemmer og finde den skønne Norbit…han var sød…[/QUOTE]

:lol::lol::lol:

Han lyder som en kat lige efter mit hjerte - og jeg vil meget gerne se Norbit :hjerte::hjerte:

Han lyder som en kat lige efter mit hjerte - og jeg vil meget gerne se Norbit :hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Jeg skal få Ronni til at hjælpe mig.
Norbit er på en dims hvor mange af mine fotoer, mine børn siger at jeg har flere foto end en japaner,jeg ved ikke hvad de mener…
Nå men Norbit er den skønneste Ko-kat og jeg lover at Ronni hjælper med at trylle ham frem…

Super skøn billedserie :wehuu:
Jeg er heeelt vild med det billed, hvor de snuser til hinanden - det er bare såååå sødt :hjerte:

Ja, Bomben må jo kende den lille hund og vide den er OK. Ellers ville den næppe slippe godt fra det… :smiley:

Ja Bibi får en over snuden af Bomben hvis hun er for påtrængende.
Hundene er kun ved Bomben når vi også er der, ellers tror jeg at Bibi ville overtage killingen, hun er helt vild med den.

Dejlige billeder :hjerte: Det varer ikke længe før han vokser hundene over hovedet

Marianne

Han lyder som en kat lige efter mit hjerte - og jeg vil meget gerne se Norbit :hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Her er Norbit som lille, nu er han en stor mis som bor hos vores søn.
Og han er stadig ligeså fræk som han ser ud til :høhø:
Også et enebarn.

Hvor er han da skøn, den lille slambert :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det med at lægge hovedet på skrå og sende én fedteblikket ligger åbenbart til dine katte Lisbeth.

:klap::klap::klap::klap::klap:

[QUOTE=Coon Danica;555527]Her er Norbit som lille, nu er han en stor mis som bor hos vores søn.
Og han er stadig ligeså fræk som han ser ud til :høhø:
Også et enebarn.[/QUOTE]

Ja, han ser dejlig fræk ud, men…
Hættetrøje og hageskæg - så bli’r man automatisk kategoriseret som en fræk lømmel. Jamen, sådan skal de unge jo se ud nu… :smiley:

Simpelthen så dejlige billeder :wehuu:

Jeg er fuldstændig helt skudt i det billede, hvor de snuser til hinanden… Det ser ud som om at Bibi er lige ved at give, lille Kalle Knaldperle en ordenlig møsser:hjerte:

Dine katte (Og hunde) er simpelthen så smukke og dejlige at se på… Flash endelig noget mere… :smiley:

[QUOTE=Maria-Amalie;555578]Simpelthen så dejlige billeder :wehuu:

Jeg er fuldstændig helt skudt i det billede, hvor de snuser til hinanden… Det ser ud som om at Bibi er lige ved at give, lille Kalle Knaldperle en ordenlig møsser:hjerte:

Dine katte (Og hunde) er simpelthen så smukke og dejlige at se på… Flash endelig noget mere… :D[/QUOTE]

Ja han fik nogle rigtige møs af Bibi og ærgrer mig over at de bedste ikke kom med…Bibi er bare helt vild med ham:hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Nøj… hvor er Norbit bare skøn - og man kan næsten se, hvor fræk han er…

Tak for de dejlige billeder, Lisbeth…
:wehuu:

NÅÅRH den dejlige knaldperle, han har fået sig en fan :wink:

Nåe skønne billeder, er du blevet enig med dig selv om farven på ham den lille knaldperle?

Ja, han er sort smoke.

Skønne billeder af den lille Knaldperle! - og Norbit :slight_smile:

Jeg vil også være ven med Kalle Knaldperle!!!
:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
Han er såååå dejlig!!

Er det Lui der er med på billedet??
Jeg troede ikke I havde Yorkier mere !
Men hvis det er ham, så er han jo også en ældre herre…

[QUOTE=Sannela;556314]Jeg vil også være ven med Kalle Knaldperle!!!
:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
Han er såååå dejlig!!

Er det Lui der er med på billedet??
Jeg troede ikke I havde Yorkier mere !
Men hvis det er ham, så er han jo også en ældre herre…[/QUOTE]

Jo det er gamle Lui der også er nysgerrig.
Det er kun ham der er tilbage af vores Yorkier.

hvor er det bare skønne billeder!!!