Nok er jeg enebarn…men jeg har venner som er sååå interesseret i mig…især Bibi:hjerte:
Hilsen Kalle Knaldperle :høhø:
Sikke dog nogle dejlige billeder
Dejlige billeder af det skønne enebarn og hans hundevenner
Jeg synes nu ikke rigtigt Rottefjæs trives - bliver han holdt væk fra mælkebaren?
Ihh nogen gode billeder - Må altså snart ud og se ham igen, han er jo vokset SÅ meget
Bibi er sikker kun glad for ham fordi, hun endelig er den største - Endnu :høhø:
Det kan godt være, at Kalle Knaldperle ikke tager så meget på, men han ser da meget større ud nu - snart er han større end hunden.
Og nysgerrig er han også, som en rigtig kat skal være. Tak for de dejlige billeder.
[QUOTE=Lotte;555119]Ihh nogen gode billeder - Må altså snart ud og se ham igen, han er jo vokset SÅ meget
Bibi er sikker kun glad for ham fordi, hun endelig er den største - Endnu :høhø:[/QUOTE]
hi hi…ja det er en stakket frist med at være størst…ihvertfald når man er en chihuahua…
De glæder sig til at se dig…
[QUOTE=Eva;555118]Dejlige billeder af det skønne enebarn og hans hundevenner
Jeg synes nu ikke rigtigt Rottefjæs trives - bliver han holdt væk fra mælkebaren?
[/QUOTE]
Ja Kalle tager alt hvad der er i mælkebaren…men han han er nu glad for Rottefjæs…han får tæsk af ham gør han…
Sikke nogle herlige billeder:)
Han er da bare for sød den lille Knaldperle
[QUOTE=FinnFrode;555125]Det kan godt være, at Kalle Knaldperle ikke tager så meget på, men han ser da meget større ud nu - snart er han større end hunden.
Og nysgerrig er han også, som en rigtig kat skal være. Tak for de dejlige billeder. :)[/QUOTE]
Ja her skal der ikke meget til for at være større end hundene hi hi
Og døbt det er han nu… Kalle Knaldperle…tak for hjælpen…
Han kan ikke hedde andet er både Tommy og jeg enige om…
[QUOTE=Coon Danica;555139]Ja her skal der ikke meget til for at være større end hundene hi hi
Og døbt det er han nu… Kalle Knaldperle…tak for hjælpen…
Han kan ikke hedde andet er både Tommy og jeg enige om…[/QUOTE]
Så er jeg vel sådan en slags gudfar for ham, ikke? :høhø:
Jo det må du altså være:høhø:
Igen skønne billeder
Super skøn billede serie af kalle knaldperle og hans venner
[QUOTE=Coon Danica;555127]hi hi…ja det er en stakket frist med at være størst…ihvertfald når man er en chihuahua…
De glæder sig til at se dig…[/QUOTE]
ja …
Smiler - Vi må lige tage over PM; hvornår I vil have besøg
Sikke da en skøn serie billeder, og sikke hurtigt Kalle Knaldperle er på benene ??
Er det normalt, at de er så hurtige ?
Dejligt at se, at man kan leve godt som hund og kat
Sikke da en skøn serie billeder, og sikke hurtigt Kalle Knaldperle er på benene ??
Dejligt at se, at man kan leve godt som hund og kat [/QUOTE]
Ja her lever vi som hund og kat :høhø:
Hundene har kun adgang når jeg holder øje…
Knaldperlen har det fint men får sutteflaske…som han er begyndt at kunne lide Bliver først vejet i morgen og er spændt på hvad vægten siger.
Dejligt at se, at man kan leve godt som hund og kat [/QUOTE]
Ja vi er meget hurtige her på Lolland…det er vi simpelthen nødt til :høhø:
:høhø::høhø:
Jow… det forstår jeg mig på…
Tænkte mere på, at han kun er ca. 14 dage og allerede oppe at stå og se meget interesseret ud i verden omkring sig ?
Det troede jeg først, de var efter … 3-4 uger ??
Jow… det forstår jeg mig på…
Tænkte mere på, at han kun er ca. 14 dage og allerede oppe at stå og se meget interesseret ud i verden omkring sig ?
Det troede jeg først, de var efter … 3-4 uger ??[/QUOTE]
Jeg ved ikke om han er hurtig?
Jeg tænker på at vi havde en Norbit som moderen ikke gad…han gik ud af kassen samme alder som Knaldperlen har nu…2 uger og 4 dage…
Det var godt nok synd…det lille myr gik henaf gulvet for at opsøge os…
Han bor iøvrigt i dag hos min søn og er en Kæmpe bamse…
Ellers har de været omkring 4 uger før de er gået ud…
Kalle her er elsket af sin moder…men hun har åbenbart ikke mælk nok og derfor er han måske lidt merre fremmelig?
Men Bomben elsker trods alt stadig sin Knaldperle og passer ham til UG.
[QUOTE=Coon Danica;555258]Jeg ved ikke om han er hurtig?
Jeg tænker på at vi havde en Norbit som moderen ikke gad…han gik ud af kassen samme alder som Knaldperlen har nu…2 uger og 4 dage…
Det var godt nok synd…det lille myr gik henaf gulvet for at opsøge os…
Han bor iøvrigt i dag hos min søn og er en Kæmpe bamse…
Ellers har de været omkring 4 uger før de er gået ud…
Kalle her er elsket af sin moder…men hun har åbenbart ikke mælk nok og derfor er han måske lidt merre fremmelig?
Men Bomben elsker trods alt stadig sin Knaldperle og passer ham til UG.[/QUOTE]
Tut synes, at ham er døøøøgtig…
NORBIT ?!
Det var da det skønneste navn til en kat, jeg har hørt længe…