Mikkis fødselsdag

:flag:Tillykke med de 9 år Mikki:flag:

Mikki vores kolonihave kat fejrer fødselsdag. I år er det 9 år siden vi tog hende med hjem i lejligheden, da kolonihaven vinter lukkede til oktober. Da var hun ca 4 måneder gammel.

Menuen er Mikkis livret: Rejer, som serveres til aften.

Gæster er Mille og Mollie.

Og der serveres naturligvis også festmenu for beboerne, Gråmis, Rikke og Milo, i vaskehuset.

Lidt billeder af fødselsdags missen.

Mikki ved ikke rigtig, om den ny anskaffede fontæne er helt ufarlig.

Mikki putter næsten med Mille i sofaen.

Mikki på sit hjemmebyggede kradsetræ.

Mikki holder øje med dyrerne (køer og får) på marken, på den anden side af vejen.

Tillykke med fødselsdagen, søde Mikki. Du er vel, hvad jeg vil kalde, “diskret trefarvet”. Og det er bare god smag… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Tillykke med dagen:flag:
:tillykke:

:pote:Jeppe og Mille

Tillykke, Mikki - flotte stribemis :flag:

Tillykke :flag:

Mange tak til jer alle, for fødselsdags hilsner til Mikki :).

Hun siger, at hun havde en god dag, men lidt rigelig varm, efter hendes smag.

[QUOTE=FinnFrode;1076540]Tillykke med fødselsdagen, søde Mikki. Du er vel, hvad jeg vil kalde, “diskret trefarvet”. Og det er bare god smag… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[/QUOTE]

Mange tak Prinsesse Snehvide!

Jeg er glad for at du synes om min trefarvede pels.
Omvendt kan jeg fortælle, at jeg engang havde en sort/hvid kæreste, han var så forelsket i mig og sang serenader for mig. Han var en flot fyr, næsten lige så smuk som dig.

Mange hilsner
fra Mikki 1. kat i casa Havndal

[QUOTE=Milles mor;1077175]Mange tak Prinsesse Snehvide!

Jeg er glad for at du synes om min trefarvede pels.
Omvendt kan jeg fortælle, at jeg engang havde en sort/hvid kæreste, han var så forelsket i mig og sang serenader for mig. Han var en flot fyr, næsten lige så smuk som dig.

Mange hilsner
fra Mikki 1. kat i casa Havndal[/QUOTE]

Igen beviser du din gode smag, kære Mikki. Jeg har også en sort-hvid beundrer, som stalker mig, hvor end jeg går. Men han er alt, alt for ung og uerfaren.
Næh, min lille hjælper Rags derimod - han er en sand gentleman med en vis livserfaring. Selv om han har en underlig farve… :slight_smile:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

9 år er jo tydeligvis ingen alder, hun ser vel nok fin ud endnu :slight_smile: Smuk midaldrende dame :slight_smile:
VH
Susanne

Et forsinket tillykke til den smukke og ungtudseende dame. :puuuuust::krammegave:

Mange tak Susanne og Marie, for fødselsdagshilsner og søde ord til vores Mikki! :slight_smile:

Jaeh hun er lidt overvægtig, men meget adræt og virker glad og tilfreds. Hun tager stadig nogle ordentlige fræseture et par gange om dagen. Den eneste forskel vi mærker, er at hun er ikke så hysterisk over for de andre katte mere, og det er jo kun godt.:slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1078158]Igen beviser du din gode smag, kære Mikki. Jeg har også en sort-hvid beundrer, som stalker mig, hvor end jeg går. Men han er alt, alt for ung og uerfaren.
Næh, min lille hjælper Rags derimod - han er en sand gentleman med en vis livserfaring. Selv om han har en underlig farve… :slight_smile:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[/QUOTE]

Tak, tak kære Prinsesse Snehvide!:slight_smile: Ja du er svært heldig at du har sådan en gentleman ven i huset.

Der kommer også en ung fløs og gør sig til over for os når vi er ude i gården. Men jeg plejer nu at råbe af ham, at han ikke skal komme her og fordreje hovedet på småpigerne (Mille og Mollie). De er jo så unge og uerfarne, og så er han ikke engang sort og hvid, tsk tsk…

Mange hilsner fra
Mikki 1. kat i casa Havndal