Mille ca 4-5 mdr./ Problem med billeder på Google Chrome

Et billede af Mille da hun var ca 4-5 mdr.

Jeg havde nogle problemer med at sætte billeder ind i går, så jeg måtte lige prøve igen i dag. Fandt så ud af at det er Google Chrome det er galt med :(.
:gruble:
Men det går fint på Firefox, det må jeg lige huske.

En dejlig lille en :iloveyou:

Mange tak :slight_smile:

Dejlige Mille.:hjerte:

[QUOTE=]Jeg havde nogle problemer med at sætte billeder ind i går, så jeg måtte lige prøve igen i dag. Fandt så ud af at det er Google Chrome det er galt med :(.
:gruble:
Men det går fint på Firefox, det må jeg lige huske.[/QUOTE]

Det var i Hjertekat-tråden, ikke?
Husk, at når du har billederne uploaded til et album, kan du altid bruge dem ved bare at kopiere BB-koden og indsætte den i dit svar.
BB-koden er det, der står nederst til højre, når du klikker albumbilledet stort. :slight_smile:

gud hvor er hun nuser :smelter:

Jeg bruger Windows Internet Explorer & jeg har vendet mig til altid at bruge Firefox når jeg skal oploade billeder på kattegale, ellers ville jeg aldrig få billeder på kattegale :slight_smile:

Hov glemte helt: Fiiin rød kat :hjerte:

Hvor er hun dejlig :wehuu:

[QUOTE=FinnFrode;831049]Dejlige Mille.:hjerte:

Det var i Hjertekat-tråden, ikke?
Husk, at når du har billederne uploaded til et album, kan du altid bruge dem ved bare at kopiere BB-koden og indsætte den i dit svar.
BB-koden er det, der står nederst til højre, når du klikker albumbilledet stort.
:)[/QUOTE]

Jo det var i Hjertekat-tråden, hvor Ingrid var så sød at sætte billeder på for mig.

Ja jeg har prøvet til på den måde nogle gange, men jeg er vist en skovl til det med billeder :doh:. På Firefox kan jeg lægge dem ind direkte fra min PC, og det kan jeg lige finde ud af :tihi:.
Men ellers tak for vejledningen :slight_smile: og for din søde omtale af min Mille :hjerte:.

Mange tak :hjerte:, ja hun også krøbet helt ind under huden på mig, og når vi er helt rørstrømske så kaldes hun “Mors lille Mille Missepige”:tihi:.

[QUOTE=Enki;831210]Jeg bruger Windows Internet Explorer & jeg har vendet mig til altid at bruge Firefox når jeg skal oploade billeder på kattegale, ellers ville jeg aldrig få billeder på kattegale :slight_smile:

Hov glemte helt: Fiiin rød kat :hjerte:[/QUOTE] Tak :hjerte:.

Ja det må jeg vist også hellere vende mig til, det kan godt være lidt frustrende når man ikke kan få det til at virke :(. Men hurra for Firefox :thumbup:.

Mange tak :hjerte:. Jeg synes jo også selv at hun er dejlig, min lille hittekat :love2:

Hun er rigtig sød :slight_smile: Sikke en dejlig farve :smiley:

Jeg undrer mig over at du har problemer med Chrome? Jeg synes da det er så nemt. Men nu lægger jeg sjældent billeder ind her ved at uploade dem til et album, jeg bruger enten Photobucket eller min egen side.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;831904]Hun er rigtig sød :slight_smile: Sikke en dejlig farve :smiley:

Jeg undrer mig over at du har problemer med Chrome? Jeg synes da det er så nemt. Men nu lægger jeg sjældent billeder ind her ved at uploade dem til et album, jeg bruger enten Photobucket eller min egen side.[/QUOTE]

Mange tak,:hjerte:. Ja sjovt nok, har jeg ikke tidligere syntes specielt om røde katte, men jeg skal da lige love for at Mille har lavet om på det :love2:.

Tjah mine problemer kommer måske af at jeg aldrig har lært at bruge en PC. Alt det lidt, jeg kan er eksperimenteret frem, og af og til med lidt hjælp fra andre på forum.
Så mange af de udtryk som bruges, er totalt volapyk for mig, måske kan man sige, at jeg er lidt computer handicappet :tihi:.
Men når bare jeg ved, at jeg kan, ved at bruge Firefox når der skal sættes billeder ind, så går det jo også.

Tidligere brugte jeg Firefox hele tiden, men den er begyndt at slæbe for meget skidt ind i Pc’en, derfor er jeg gået over til Google Chrome.