Det gÞr mig sÄ inderligt ondt for jer
det gÞr sÄ ondt langt ind I sjÊlen at sige farvel
ogsÄ selvom det er det eneste rigtige at gÞre ![]()
Hils pÄ den anden side af regnbuebroen, skÞnne Mille ![]()
Det gÞr mig sÄ inderligt ondt for jer
det gÞr sÄ ondt langt ind I sjÊlen at sige farvel
ogsÄ selvom det er det eneste rigtige at gÞre ![]()
Hils pÄ den anden side af regnbuebroen, skÞnne Mille ![]()
![]()
Det gĂžr mig ondt
Men det lyder som den helt rette beslutning at spare hende for lidelse, der mÄske ikke ville Êndre pÄ noget i sidste ende, og give hende en vÊrdig afsked ![]()
![]()
mange tanker
![]()
Det gĂžr mig ondt. ![]()
Som skrevet var vi ikke i tvivl om, at det var det rigtige valg Mille, men pĂ„ trods af det, sĂ„ har det alligevel givet lidt ekstra ro at vi tog imod den snak med Mille og Tikkaâs normale dyrlĂŠge, som vi blev tilbudt da vi forbi efter noget til Tikka i mandags ![]()
DyrlÊgen havde fÄet journalen fra Hinnerup, hvor vi var i sÞndags og havde lÊst den inden hun satte sig ned med os - hun kunne selvfÞlglig heller ikke sige hvad det var, men ud fra hendes kendskab til Mille og bare journalen var hun ikke tvivl om, at hun ville have valgt det samme, alt andet ville have vÊret at skubbe beslutningen unÞdvendigt, for det ville efter hendes vurdering have vÊret et spÞrgsmÄl om mÄske dage, fÞr vi alligevel var endt der, og det ville have vÊret dage, hvor Mille ikke havde haft det godt.
Men det at hun tog sig tid til, at sÊtte sig ned og tale det hele igennem med os, og virkelig gÞre en indsats for at forklare os, at det er normalt at fÞle sorg og at det kan vÊre umuligt at forstÄ, for dem der ikke selv har kÊledyr, det var virkelig en beroligende og fin mÄde, at fÄ afrundet Milles forlÞb hos dyrlÊgen ![]()
Men for hulan, hvor ville jeg Ăžnske at der havde vĂŠret noget at gĂžre, for vi mangler hende ![]()
Stort
til jer, fÞler med jer, det gÞr sÄ usigeligt ondt og tomheden er enorm ![]()
Hvordan reagere Masso og Tikka pÄ at Mille ikke er der.
Vi har lidt fÞlelsen af at de sidder mere og venter i vinduerne nÄr vi kommer hjem, som om de kigger efter om vi har hende med denne gang - men ellers virker de endnu ikke til rigtig, at have tÊnkt over/ bemÊrket at hun ikke er her.
Tikka er mÄske lidt mere pÄ, med at ville putte og vÊre tÊt pÄ os nÄr hun leger, men det virker mere som en reaktion pÄ, at hun kan mÊrke et stÞrre skift i vores humÞr end normalt, nÄr hun smelter vores hjerter igen igen eller tosser rundt og gÞr det umuligt ikke at grine ![]()
Mille var ikke den i flokken, der gjorde mest vÊsen af sig, selvom de fulgte med hende ud i kÞkkenet til at vÊre velkomst komite nÄr vi kom hjem, og hende isÊr Masso gik til, nÄr han trÊngte til en grundig vask mellem Þrerne, og de var ikke putte sammen katte pÄ samme mÄde som Jeppe og Mille var, sÄ jeg hÄber de stille og roligt finder ud af, hun ikke kommer hjem til dem igen, uden alt for meget reaktion fra dem ![]()
![]()
selvom i tog den rigtige beslutning, vil den aldrig vĂŠre den helt rigtige beslutning, for jer der skal tage den ![]()