Millinger - snart 7 uger!

Hejsa!

Så er Milles “Schlager hits” snart 7 uger gamle og jeg synes (eller Eva synes i al fald :p) at I skal se de små djævle igen :slight_smile:

De er FRYGTELIGE nu, siger jeg bare!
De er i alt, over alt og på alt - altså aldeles rædselsfulde! :argh:
Kattelemmen til kælderen, terrassen (løbegård) og badeværelset er deres nyeste fedeste legetøj og de drøner igennem dem som blev de betalt for det…!
Jeg som ellers opdrætter Orientalsk Korthår troede jo jeg var vandt til katte som snakker - men NEJ jeg har fået Europé killinger og de SKRIGER!!
De skriger når de vil ha mad, de skriger når de vil ha opmærkseomhed - ja i det hele taget så larmer de bare ualmindeligt meget! -kaisålæredet

Nå men alt i alt er de frygtelig nuttede og mega kælige - spinnemotoren starter ligeså snart man tager dem op og de er SÅ søde :wehuu:
Så selvom de er lidt af en pestilens lige nu… så er de nu ret så kære alligevel :inlove:

Her kommer Mislingerne:

Hubert:

Hansi:

Helmut:

Hanns (aka “Sorte Satan” - citat Kira):

Heino:

Og et par fælles hygge billeder:

Mille drukner;

Og “Onkel Flap” hygger med børn og “Hvide-monsteret” :wink:

Det var det, så slipper I lidt igen :wink:

/Mette

Næhh hvor ser de søde ud :wehuu::wehuu:

Okay det her grænser til selvpineri. Hver ENESTE gang du poster et indlæg med billeder af de små kræ, siger jeg til mig selv “Lad nu VÆR med at se dem…” - og hvad gør jeg? :doh: :doh: :doh: :doh:

De er simpelthen så grimme og jeg kan slet slet ikke li’ dem :ups:

(og jeg er håbløs til at lyve :tihi: )

Føj hvor er de skønne de killinger :iloveyou:
Og onkel flap og hvidemonster er også dejlige :iloveyou:

Årh hvor er de bare vidunderlige smukke :slight_smile:

Og “Onkel Flap” hygger med børn og “Hvide-monsteret” :wink:

Altså ham Flap:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Og de søde missebørn. Skrigehalse uden sidestykke. Men meget meget kære.

K.H
Birthe & Co

[quote=binks;438334]
Og de søde missebørn. Skrigehalse uden sidestykke. [/quote]
:uha: :uha: :uha: :uha:
Og det er sagt af en sia/ori-opdrætter. Mette, hvad har du rodet sammen i de killinger? -what

Nå… men de er slet ikke søde, og da overhovedet ikke de små sorte kræ… :fløjte: :fløjte: :fløjte:
Suk, altså… :hjerte: :hjerte: :hjerte:

GUD hvor er de skønne! Og det er jo ved at ligne helt rigtige katte! -love og ikke bare små trillende hårklumper -tihi

Og ja, EVA SYNES! :klapper:

og kira synes flap er en dygtig onkel !

og at lille sorte satan er så nuttet at det gør ondt. godt jeg ikke har plads siger jeg jer !!!

:klapper: - til lykke med en tilværelse med rigtige katte :slight_smile: Og de er goooodt nok søde, og tænk sig at der virkelig ligger en mor under alle de killinger:uha:
KH
Susanne

Tak :slight_smile:

Ja de ér nuttede! - men stadig lidt belastende :lol:
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg har gjort for at de skal være sådan nogle skrighalse - men Milles skrigeri når der kommer mad, har helt sikkert noget med det at gøre… tror jeg må klage til opdrætteren… :wink:

Og nej, ingen af dem har endnu fundet nye hjem - sååååeee :wink:

/Mette

Nårh hvor er de fine :love: og sikke nogle paraboler de er udstyret med, mon det er dine ORI’ er der smitter :høhø:

Nåårh, hvor er de bare dejlige - små som store. :inlove:

Jeg elsker bare ‘bunke billedet’. :hjerte: :hjerte: :hjerte:
.