Milou har bar mave

Jeg har lige et spørgsmål.
Milou var jo syg for nogen tid siden. Hun havde diarre i et par dage, og i den forbindelse var jeg nødt til at skylle hendes bagende flere gange dagligt. Jeg ville ikke plage hende yderligere ved også at tørre for meget og rede hende, og det resulterede i nogle duller på maven omkring hendes lår.
Efterhånden som jeg redte dem ud, forsvandt mere og mere af hendes pels på maven. Så nu har hun en bar mave. Der er lidt dun på den, men ikke decideret pels. :S
Jeg tror, at det måske også kan hænge sammen med selve sygdomsforløbet, hvor hun var meget dehydreret. Hun har nemlig også knækket mange af sine knurhår, så de ca. er halvt så lange som de plejer :uha: Kan det være stress i forbindelse med sygdommen? Eller en direkte følge af at være dehydreret? Er der nogen der har erfaringer med det?

Så mit spørgsmål er: Hvor længe tager det for at vokse ud? :gruble: Jeg forestiller mig at en dommer på en udstilling vil undre sig hvis hun tropper op med bar mave,:ups: og hun skal udstilles 9-10 marts. Kan hun nå det, tror I?

Det kan sagtens være stress i forbindelse med sygdommen, der har delvist ødelagt hendes ellers så gode pels…
Hun når ikke at få fuld pels inden udstillingen i begyndelsen af marts, men der vel være noget pels - og hvis du er heldig kan dommerne måske tro at det skyldes en sterilisation :wink: Det tager de altid hensyn til…

(Det er straks værre med Emil der har tydelig alt for kort mavsepels, fordi jeg måtte igang med saksen og klippe helt ind til skindet efter sidste vask :S)

[QUOTE=Ann K;1018284]Det kan sagtens være stress i forbindelse med sygdommen, der har delvist ødelagt hendes ellers så gode pels…
Hun når ikke at få fuld pels inden udstillingen i begyndelsen af marts, men der vel være noget pels - og hvis du er heldig kan dommerne måske tro at det skyldes en sterilisation :wink: Det tager de altid hensyn til…

(Det er straks værre med Emil der har tydelig alt for kort mavsepels, fordi jeg måtte igang med saksen og klippe helt ind til skindet efter sidste vask :S)[/QUOTE]
Nårh, stakkels Emil :frowning:

Ann, du siger da bare at det er slidt af fordi han løber så meget rundt :smiley:

Baaah… Det er jo fordi han har en killing… Så kan man godt blive lidt tyndhåret på mavsen… Heldigvis er han ikke diegivende :wink: