Mimi + Bailey

Her er lige et par billeder af mine missere…
Havde en Abbysienner tidligere, men på grund af samlivsophør fik min ekskæreste ham ;-)… Tænkte at jeg gerne ville have en ny kat, så undersøgte om der var nogle abbysinneropdrættere i nærheden… Så faldt jeg tilfældigvis over et somaliopdræt ganske få kilometer fra hvor jeg bor, og tænkte at det var en mulighed med en “hippie-abbysinner” :-)… Bailey indtog mit hjerte straight away, og jeg købte ham.

Efter at have kigget herinde på KG, blev jeg enig med mig selv om, at det nok var meget smart at han fik sig en misseven. Så midt i eksamensmylderet, tog jeg ud til Vorup Dyrehospital og kiggede… og der var Mimi, som gerne ville med hjem ;-)…

Mimi: Født 17/3-2011. Hun er en almindelig huskat, med en stor passion for at blive nusset og hygge.

Hehe der snakkes til kameraet :wink:

Det er hårdt at være en lille killing :-)…

Hængekøjen er vist et hit :wink:

Der leges med legetøjet :slight_smile:

Man er med på moden ;-)…

Mimi og jeg ;-)…

Bailey: født 27/03-2011. Bailey er en Somalikilling, der er ude på spilopper :-)… Får ham omkring den 7/7-2011 - det glæder jeg mig meget til! Han er fra opdrætter i Randers.

Der hygges hos missemor!

Man er stadig lidt usikker på benene, men stadig nysgerrig :slight_smile:

“Hvad mon der er herovre?”

Der bliver lige observeret.

Tror vist han er ude på spilopper :wink:

De er så søde…
har jo mødt Bailey… Han er bare dejlig :slight_smile:
glæder mig til at møde Mimi

Lægger flere billeder ud på et andet tidspunkt :slight_smile:

hvor er de søde :wehuu: og de har begge rigtig smukke farver :smiley: glæder mig til flere billeder når Bailey kommer hjem :slight_smile:

Hehe glæder jeg mig også til ;-)… Han er bare en fin kat :wink:

Nuiiii hvor er de begge bare dejlige :hjerte:
Men ham lille Bailey - I’m in love :inlove:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;624110]Nuiiii hvor er de begge bare dejlige :hjerte:
Men ham lille Bailey - I’m in love :inlove:[/QUOTE]

Er helt enig Rikke ;-)…

Hvor er de skønne begge to:hjerte: :hjerte:
Stort tillykke med dem :slight_smile:
Elsker bare tortie tøser :hjerte::hjerte::hjerte:
Og en vildt farvet somali drømme vi også selv om engang :hjerte::hjerte::hjerte:

Tak for billederne. Sikken dog et skønt par katte, du har fået dig.:slight_smile:

Mimi er ikke en almindelig huskat, for de findes ikke. :wink: Men hun er ualmindelig smuk med den sorte indramning af ansigtet. Hun ser ikke så stor ud i betragtning af, at hun har rundet 14 uger, så derfor er det nok også godt, hun har fået et lille forspring.
Jeg har jo også et svagt punkt for vildtfarvet Somali, så jeg kan kun tilslutte mig al rosen til Bailey.
Og der skal nok komme gang i huset, når du får ham hjem også. :smiley:

[QUOTE=Noël;624121]Hvor er de skønne begge to:hjerte: :hjerte:
Stort tillykke med dem :slight_smile:
Elsker bare tortie tøser :hjerte::hjerte::hjerte:
Og en vildt farvet somali drømme vi også selv om engang :hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]
MAnge tak Noël… de er bare skønne begge to. :-)… Er vist ved at blive en “kattegal-fyr” :-D… Der er bare noget fascinerende over disse herlige væsener

[QUOTE=FinnFrode;624132]Tak for billederne. Sikken dog et skønt par katte, du har fået dig.:slight_smile:

Mimi er ikke en almindelig huskat, for de findes ikke. :wink: Men hun er ualmindelig smuk med den sorte indramning af ansigtet. Hun ser ikke så stor ud i betragtning af, at hun har rundet 14 uger, så derfor er det nok også godt, hun har fået et lille forspring.
Jeg har jo også et svagt punkt for vildtfarvet Somali, så jeg kan kun tilslutte mig al rosen til Bailey.
Og der skal nok komme gang i huset, når du får ham hjem også. :D[/QUOTE]
Hehe du har helt ret :-D… Hun er en helt ualmindelig lækker dejlig social missekat ;-)… Lige pt, ligger hun og sover på min skulder hehe… det er bare ren hygge :stuck_out_tongue:

Finn Frode kom mig i forkøbet - lille Mimi er bestemt ikke almindelig :slight_smile: Faktisk ligner hun rigtig meget en kat, jeg havde engang for mange år siden. Også en yndig lille sag :lille-fe:

Har selv en vildtfarvet abyssinier, der er fuld af spilopper, så jeg kan godt forstå, du glæder dig til at få Bailey hjem :hjerte:

Hvor ser de dejlige ud :slight_smile: Glæder mig til at følge dem fremover :slight_smile:

Herlige katte begge to - jeg tror de får meget glæde af hinanden og at du kommer til at blive meget glad for dem begge.

Jeg ved ikke om du har skrevet om dette et andet sted - men hvis killingerne ikke ER kastrerede allerede inden du fik/får dem ud - så gør digselv
og dem en MEGET stor tjeneste og få det foretaget så hurtigt som muligt. Giv dem lige et par uge til at falde til hos dig og med hinanden - og så
er det bare afsted. Så sparer du jer alle sammen for meget og sikrer dig at kattene også som voksne vil være glade for hinanden.

Held og lykke med dem.

Teresa

Jaaa…flere kattegale fra Randers :rock:

Lækre billeder af dine lækre katte, dem ser jeg frem til at se meget mere til.

Og så håber jeg du får lige så stor glæde af din internatmissepige fra Vorup Dyrehospital som jeg har af min ditto - nu på 8. år :hjerte:

:hjertehop:

Skønne misser :juhu:

[QUOTE=Teresa Guldager;624237]Herlige katte begge to - jeg tror de får meget glæde af hinanden og at du kommer til at blive meget glad for dem begge.

Jeg ved ikke om du har skrevet om dette et andet sted - men hvis killingerne ikke ER kastrerede allerede inden du fik/får dem ud - så gør digselv
og dem en MEGET stor tjeneste og få det foretaget så hurtigt som muligt. Giv dem lige et par uge til at falde til hos dig og med hinanden - og så
er det bare afsted. Så sparer du jer alle sammen for meget og sikrer dig at kattene også som voksne vil være glade for hinanden.

Held og lykke med dem.

Teresa[/QUOTE]

Hejsa.
Bailey bliver kastreret på mandag… og Mimi bliver om en måneds tid, når hun lige er blevet lidt større :slight_smile:

Ihh hvor er de dejlige begge to - Og hvor er Mimi smuk, hun kan jo næsten flyve med de øre :smiley:

Hvor er de smukke begge to :hjerte:
De skal nok få glæde af hinanden :smiley:

Hvor er de bare skønne begge 2:)

Jeg er vild med det billede hvor Mimi står på dig. Hun ser så sød ud med den strittende pels:hjerte:

Hvor er de dog bare dejlige begge to :hjerte::hjerte:. Jeg er helt vild med lille Mimi :wehuu:.