Min altan :/

Hej alle

Efter jeg er flyttet til ny lejlighed, har jeg fået mig en udfordring.

Før: Overdækket altan med sider af glas (helt lukket altan)

Nu: Åben altan med betonmur ca 1 meter op, lidt stålrør og derefter fri luft.

Planen er altankasser til at forskønne altanen og muligvis også nogle fine træfliser :slight_smile:

Spørgsmålet er så: Hvad kan jeg hegne/nette ind med, som kan ses så lidt som muligt, så misserne kan komme ud i den fri luft uden viceværten flipper? :wink:

Billede af altanen er på vej :wink:

[ATTACH=CONFIG]76628[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]76629[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]76630[/ATTACH]

På zooplus har de gennemsigtigt altannet. Ved ikke om du kan bruge det :slight_smile:

Vi har sat altan-net op. Det er dette her: Bidefast sikkerhedsnet til katte med trådforstærkning | zooplus.dk, vist nok fra den tyske side dog.
det er faktisk ret diskret, og man kan faktisk ikke se det fra vejen under os (vi bor på 2.)

Jeg kan lige få lagt nogle billeder op på et tidspunkt, med hvordan vi har fæstnet det.

Jeg ville få lavet et træskelet til “hullet” noget der skråner fra udhænget og så ned til altankanten (hvis du forstår mig) og så beklæde det med det nævnte net fra zooplus.

Uh, det havde jeg ikke set - tak for det :smiley:

[QUOTE=Gucci;1054972]Vi har sat altan-net op. Det er dette her: Bidefast sikkerhedsnet til katte med trådforstærkning | zooplus.dk, vist nok fra den tyske side dog.
det er faktisk ret diskret, og man kan faktisk ikke se det fra vejen under os (vi bor på 2.)

Jeg kan lige få lagt nogle billeder op på et tidspunkt, med hvordan vi har fæstnet det.[/QUOTE]

Billeder ville være super :slight_smile: nettet skal være meget diskret, da vores vicevært har sine egne meninger. En herude havde olivenfarvet net oppe, og han fik en advarsel og skulle tage det ned :frowning:

Rigtig god idé, men det får jeg aldrig lov til. Man må skærme af i siderne, have altankasser og det er næsten det.

[QUOTE=Pernille DL;1055025]

Rigtig god idé, men det får jeg aldrig lov til. Man må skærme af i siderne, have altankasser og det er næsten det.[/QUOTE]

Kan man så sætte plexiglas eller lign. på siderne og så nettet fra zooplus op foran?