Min baby har fået misling

Nu er det en uge siden jeg fik en lille ny beboer… DK Kamyne Crome aka Krumme. Kort om ham: Han er dum som et bræt af og til (undskyld Line :tihi:) men det er så tydeligt, at mit lille bonusbarn Laura, har haft fingrene i ham.

I går aftes, lige efter jeg havde givet Nanna mad, sprang han op og lagde sig på hende. Det er nu ikke første gang han har gjort det, men i går lå mobilen lige inden for rækkevidde. Beklager kvaliteten af billederne

Nanna er 5 måneder nu, og kan til tider være lidt hård ved misserne, men vi prøver at lære hende, at man skal være sød og blid ved misserne. Det var hun i går, og Krumme lå bare og spandt :hjerte:

:smelter:

:inlove:
Det simpelthen bare alt for sødt !

:hjerte:

Åårh :hjerte:

:hjerte:

Jeg glemte faktisk at se på katten - hvor er Nanna bare vidunderlig !

Sikke et skønt par :hjerte:

Fantastisk:smelter:

Åh, hvor er det nogle herlige billeder :hjerte:

Åhhh de to bliver bedste venner!!!:smelter: Dejlige billeder

Cats og Conni

Jamen VED du da ikke at katte KVÆLER små babyer?! O.o

Hvor ER det dog bare Verdens Sødeste Billede :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1015587]Jamen VED du da ikke at katte KVÆLER små babyer?! O.o

Hvor ER det dog bare Verdens Sødeste Billede :D[/QUOTE]

GUUUUUUUUUUUUUUUD er det katte der kvæler babyer? Jeg troede det var omvendt :wink:

Tak skal i ha’ alle sammen :smiley:

De er dejlige de 2 små :wehuu:

Billeder, der viser, at det sagtens kan lade sig gøre med katte og babyer sammen. Dejligt. :hjerte:

Søde og dejlige billeder af lille Nanna og hendes nye katteven…de hygger sig begge 2…:slight_smile:

Nååhr, hvor hyggeligt :wehuu:

Dejlige billeder :hjerte:

Du er jo bindegal kvindemenneske :wink:

Det er FARLIGT!!! Mis giver allergi, ligger babyer ihjel, giver mødrene haresyge og alverdens andre rædselsfuldheder :smiley: :smiley: :smiley:

Men bortset fra alt det, så er det bare råhygge på højt plan, og går lige i hjertekuglen :slight_smile: